2010. május 30., vasárnap

17. fejezet

Na íme ez is megjött!
Bocsi a kihagyásért de mit látjátok ez csak az első fele!
És igaz nincs benne Edward szemszöge de a köviben lesz!
Na jó olvasást!


The Cullen's „children”1/2

Emmett szemszöge

Vajon, hogy van anya és apa?- ezekre gondolok mióta eljöttük onnan Rose-val.
Rosalie nem mutatja de nagyon nehezére esett otthagyni Esme-t és Carlisle-t olyan állapotban.
Ed már miután megtudta az hírt, hogy… na igen azt két nappal el is ment. Anya már akkor is teljesen „leépült” mikor megtudta, hogy Bella…- még mindig nem tudom kimondani az a bizonyos szót”- és ráadásul Edward is elment utána Alice és Jasper is aztán én meg Rose. Rossz belegondolni, hogy milyen állapotban lehet.
Esme nem szokott kiabálni vagy szomorkodni ő mindig higgadt és vidám. A kiabálást velem megcáfolta a szomorkodást meg már Bellánál.
-Emmett!- szólalt meg Rose.
-Igen Baby?- öleltem át.
-Megyünk haza! Nem érdekel ha ell…- de nem hagytam, hogy befejezze.
-Megyek foglalok jegyet te meg pakolj be.- csak tátogott mint egy hal.- Mi van cica már nem csak vámpír vagy hanem hal is?!- persze erre tarkón vágott de kaptam tőle egy csókot és már el is tűnt.

-Na mi van a jegyekkel?- jött oda Rose és hátulról átölelte a vállamat.
-Hát kellet egy kicsit hekkerkedni de megvannak.
-Oké. Most nem zavar, hogy illegálisan jutottál hozzá.
-Miért az mikor te betörtél a plázába zárás után csak egy üzlet miatt?
-Mondtam már, hogy azt muszáj volt és különben is rajtatok kívül senki nem tudja.- ráncolta az orrát.
Ezt imádom benne ha durcás és ráadásul tudja, hogy igazunk van akkor folyton ezt csinálja, Olyan aranyos.
Éreztem ahogy érzékien beleharap a fülembe. Na ettől nagyon be tudok indulni.
-Rosalie erre most nincs időnk 30 perc múlva indul a gép.- na ilyet se gyakran hallani az én számból. Sőt eddig még csak 1x volt ilyen. Az is akkor mikor még Bella ember volt és nálunk volt és nem akartam, hogy ő is hallja milyenek vagyunk.
Persze azt is csak Alice képessége miatt volt. Látta, hogy Bella és Edward véletlenül ránk nyitnak és a kis-csaj nem tud a szemünkbe nézni mert folyton zavarba fog jönni.
Ezt voltam olyan lüke és elmondtam Rose-nak és erre meg ő megsértődött, utána meg egy hétig nem érhettem hozzá.
-Ez már a második alkalom!
-Hé… de most anya és apa miatt vagyis a családunk miatt.- a kezemet Rose hasára tettem már kezd gömbölyödni.

-Tudod nekem van egy olyan érzésem, hogy Bella nem halt meg.- ezt már a kocsiban mondtam.
-Hogy érted?

Rosalie szemszöge

Nem értettem, hogy Emm mire akar kilyukadni, és ennek hangot is adtam.
-Hogy érted?
-Nem furcsa, hogy Bells állítólag meghalt és te még mindig ember vagy?
-De ez igaz.- most, hogy így mondja tényleg az. Tudom, hogy nem szép dolog amire most gondolok de Emmett nem szokott túl sok okosságot mondani ami tényleg az!

Közben megérkeztünk a reptérre. Gyorsan leadtuk a bőröndöket és már szálltunk is fel a gépre.
Emlékszem a napra mikor betörtem a zárt plázába. A többiek jót röhögtek de persze Esme és Carlisle leszidtak.
Csak lennénk már Angliában, hogy végre láthassam anyát és apát.

***Pár órával később***

-Nincsenek itt.- állapítottam meg.
-Hívjuk fel őket, hol vannak.- mondta Emmett de már tárcsázta is a számot.

-Szia anya. Hol vagytok?
-Szia kicsim. Ez eléggé furcsa lesz de a Románoknál.
-De hisz ők…
-Ez hosszú telefonon keresztül gyertek ide…- Esme elmondat hova kell mennünk. Mi meg szinte „repültünk” vissza a reptérre onnan nem a Románok-hoz.



Jasper szemszöge

Ez nem lehet igaz! Nem találhatott meg!- De igen megtalált és nincs menekvés!

Szia Jasper!

Csak nem hitted, hogy nem foglak megint megkeresni? Hát akkor tévedtél! Majd még jelet kezem!
Susanna!

Ez a nő még Maria-nal is rosszabb.
Hozzá képest Maria egy ma született bárány!
Emlékszem még Alice előtt de Maria után ismertem meg.

Láttam ahogy kedvesem a semmibe réved. Látomás. Már hányszor láttam ezt.
-Kicsim mit látsz?
-Ne! Edward ne tedd!!!- sikított fel kedvesem.- Mit láthat? Mit meg nem adnék ilyenkor Edward képességéért.
-Tudom, hol van Edward, vagy legalábbis hova tart és milyen úton megy oda meg kell akadályoznunk!- pattant fel kedvesem.
Hallottam, ahogy pakol és 2 perc múlva 2 bőrönddel jelent meg.
-Most tényleg csak a legfontosabbakat pakoltam be!- jelentette ki.- Gyere már Jazz!- szólt be nekem.

***45 perccel később!***

-De értse meg nekünk sürgős!
-Értem én de nem tehetem!- szabadkozott a férfi. Még nem tudja mi vár rá.
-Na ide figyeljen! Ha nem ad nekünk 2 jegyet, akkor kifilézem. Nem is előtte megkínzom! A családomról van szó és ne akarjon az utamba állni mert akkor elintézem, hogy soha többi ne dolgozhasson és én tényleg nem viccelek…- közbe kéne lépnem.
-Kicsim szerintem…- de nem hagyta.
Jasper most ne mert különben te is megbánod!- avval vissza is fordult a férfihez.- Vannak kapcsolataim. Na szóval dönthet vagy ad nekünk két jegyet vagy a családja is elhagyja és már csak a halál mentheti meg és az én bosszúmtól sem menekülhet!- ó jaja. Ha Alice mérges akkor nincs kegyelem.
-Tessék itt van… csak menjen, el kérem…- az én drága szerelmem kikapta a férfi kezéből és fújtatott egyet.
Én gyorsan kifizettem a jegyeket és siettem a feleségem után.

Alice szemszöge

Ez a férfi teljesen kiakasztott!
Ekkorra nagy b***ot! Hogy nem tudta azt megérteni, hogy nekem most egy életbevágóan fontos dolgom van ami persze az ő életét is befolyásolja.

De az a látomás… nem még gondolnom sem szabad rá! Nem történhet meg mert akkor itt világvége lenne. Nem csak az embereknek de a vámpíroknak és az alakváltó farkasoknak is.
-Alice drágám elmondanád mit láttál?!. Fogta meg a vállamat Jasper.
-Nem! Ezt inkább nem ha nem baj.- láttam a szemében, hogy rosszul érinti, hogy nem mondom el de nem kezdet el faggatni inkább nyugtatott.

Hogy tud ez a gép ilyen lassan repülni?- Én most mindenre haragszom?- És mióta beszélek magamba?- Már megint- Na jó Alice ezt hagyd abba!

A gép végre leszállt Spanyolországban, még szerencse, hogy itt este van
Most meg itt várom Jazz-t hogy hozzon egy jó gyors kicsit.
Megláttam kedvesemet egy ferrari f430 spider.
-Ez volt a leggyorsabba amit találtam.- gyorsan beraktam a bőröndöket a csomagtartóba.
-Menj Utiel-be!- avval szerelmem a gázra taposott.
Csak érjünk oda időben!- könyörögtem magamban már megint magamban!

Na ennek is vége!
Figyelem aki a legelső kritikázó és egy hosszú kritikát kapok tőle az megkepja a kövi fejit hamarabb! De cserébe kérem az e-mail címét! Na akkor aki a legygyorsabb és ráadásul elsőnek a legtöbbet ír hamarabb kap fejit!
De ettől függetlenül kérek továbbra is nagyon szépen 10 kritikát!

Puszika!:) :D

8 megjegyzés:

mesi28 írta...

Hello!
húha, bonyolódnak a dolgok, elgé durván ráadásul!
Susanna?? ó, jaj mi lezs még itt!!!!
Edward mire készül Spanyolországban????
először azt hittem megy a Volturi szeme közé köpni, de ezek szerint nem, és nagyon nagyon kíváncsi vagyok!
Emmett pedig, hát őt imádom!
És végre volt egy épeszű hozzászólása, remélem, h rájönnek mi van, és mennek megmenteni, mert szegény Bellát is tökre sajnálom már!
Am jól szétszéledt a család, de akkor ezek szerint Esméék már rájöttek, ha a románoknál vannak, nem??
Akkor most vámpírháború lesz v mi a szösz???
jujj naon kíváncsi vok!
am, ha az enyém az első, itt a mail címem:
cs.mesi28@citromail.hu
pux
mesi28

Névtelen írta...

Szia!
Hu. bonyolódnak a dolgok rendesen. Emmettet mint mindig most is nagyon imádtam. Rendesen meglepett amit Rosenak mondott. Ki az a Susanna? Ha Marianal is rosszabb lesz vele gondjuk rendesen. Azt hittem először hogy Edward a Volturihoz akar menni. Remélem hamar helyreáll a családi béke és ott folytatják együtt ahol abbahagyták.
ha az enyém a leghosszabb itt az e-mail címem:
ternyakszandi@citromail.hu
pusz.

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon jó a történet.
Kiváncsi vagyok mit akarhat Edward. Remélem Alicéknak sikerül megállítaniuk és Susanna úgy látszik még lesz egy kis konfliktus a családban. de aztán mindenki boldog lesz újra a párjával remélem. csak így tovább. még több ilyen kalandos és izgalmas fejit. csak lelkesen.
pusz.

Névtelen írta...

Szia

Húúú...Alice jól kiborult és Jasper szegény kísérti a múltja.Tökresajnálom:(:(. De remélem nem lesz baja nekem ő a kedvenc Vámpírom(L). Sajnálom,hogy nem kommiznak az olvasóid nem szép tőlükhogy nem írnak de közben elvárják,hogy minden héten tedd fel a következő fejezetet. De ez elég durva,hogy ilyen eszközökhöz folyamotsz,de ha te így láttod jónak én megértem.Remélem összegyűlik a kommik jövőhétre.
Pusz Manó

kácsa írta...

Hali!
Most jó kedvembe vagyok!

mesi28: köszönöm és remélem megkaptad a kövi fejit! Te aztán tudsz kritikát írni és nagyon örülök neki!

névtelen1: Kellet már egy kis "Emmett-mackó-féle-beszólás" idézem egyik barátnőmet! Neked is köszönöm neked meg egy kis részletet fogok elküldeni!

névtelen2:neked is köszönöm, hogy írtál! Hát ki tudja? de annyit elárulok, hogy a Susanna-ás dologra nem most fog fény derülni!

névtelen3: mint említettem az előbb nem ebben a részben szerepelnek majd! és hogy Jazz-al és Alice-val mi fog történni azt még ki kell gondolnom! és tudom kemények a módszereim- és nem is szeretem használni őket- de ha csak erre hallgatnak/hallgatok akkor meg kell tennem!

És eddig is köszönöm a komikat!
Puszika!:) :D

Névtelen írta...

Szia:) Nagyon tetszik a történeted:) Szuper:D Remélem folytatod és nem csak 1 hónap múlva lesz friss:S Én sajnos csak ennyit tudok írni nem vagyok túl bő szavú..:D Várom a következő fejezetet:) pusziii

Névtelen írta...

szia , nagyon tetszik a történeted, nem rég találtam meg és kezdtem el olvasni. nagyon ügyes vagy. ramélem nem igaz hogy egy hónap múlva frissítesz. további sok szerencsét a töri folytatásához. hajrá. pusz

Topa írta...

-Megyek foglalok jegyet te meg pakolj be.- csak tátogott mint egy hal.- Mi van cica már nem csak vámpír vagy hanem hal is?!- persze erre tarkón vágott de kaptam tőle egy csókot és már el is tűnt.
Ezen majdnem kiköptem a tüdőmet úgy röhögtem :D Am szuper lett ez a feji is =D Én is sajnálom hogy nem írnak az olvasók komikat :( de nyugi én itt vagyok és ÍROK :D A végtelen be és tovább na jó :D megártott a Toy Story =D
Pusz

Megjegyzés küldése