2010. november 22., hétfő

Miért? \5. rész\

Tudom rengeteget kellett várni de ezt is meghoztam. Ezután lesz még egy kisseb fejezet de nem lesz hosszú. Ez is +18-as de szerintem nem olyan vészes de ebben is van!
Na továbbra is 5 komment és akkor elkezdem írni a kövi fejezett de ha még ma összegyűlik akkor ma megírom és felteszem!

Miért?

Bella nézőpontja

Miért kellet nekik ide jönniük? Egyáltalán Esme-nek minek kellet beköpnie. Nem értem!
Olyan nehéz lesz megtartani így Bell-t vagy Isa-t. Edward teljesen összekavart a szavaival. Furcsa őket újra látni de egyben nagyon jó is. Mióta Rene és Charli meghalt nem érettem mi értelme van normálisan élni? A Cullen család is elment. Már mikor Edward elhagyott akkor szétestem, de mikor anyáék is elmentek rájöttem Bella már nem él. Ő már akkor meghalt mikor Edward elhagyott és a szemembe mondta, hogy csak egy jó szórakozás voltam neki.
Na jó nem így mondta de akkor is csak…
-Szia cica!- ölelt át hátulról egy úgy kb. 22 éves férfi.
-Bocs most csak felszolgáló vagyok.- toltam el. Elhúzott a szeme előtt egy 100$-ost és hát az mégis csak 100 dolcsi.
Elkezdtem magam után húzni de ő megállított.
-Tudod én az extrém helyzeteket bírom. A box ahol a haverjaimmal vagyunk nagyon eldugott és sötét…- na ne!- És ők éppen a show-ot nézik.- mutatott a színpad felé ahol éppen Szindi ringatta magát.- Na mit szólsz?
-Örülhetsz, hogy a box-ok nincsenek bekamerázva.
-Na ezt szeretem én.- elkezdett maga után húzni.
Beértünk egy teljesen sötét kis box-ba és vadul lesmárolt. Meg kell, mondjam a frankót nagyon ért a dolgához.
Szépen lassan lehúzta a ruhám cipzárját amiből előbukkantak az- eredeti- telt melleim. Mint egy éhes vadállat csapott le rájuk és közben elfektette az asztalon. Élvezettel csókolgatta a nyakam a mellem és a hasam. Sőt –a már megkeményedett- mellbimbóimat finoman harapdálta. Élvezettel nyögtem föl de senki nem hallhatta a dübörgő zenétől és a hangosan kiabáló férfiaktól.
Úgy éreztem, hogy most rajtam a sor. Felnyomtam a férfit az asztalra és a csípőjére ültem ahol már meglehetősen szűk volt a nadrágja. Kigomboltam az ingjét és élvezettel csókoltam a meglehetősen jól kidolgozott felsőtestet…
-Be szál…3-ba…hukk.- jött oda egy férfi. Ijedten fordultam hátra.
-Tűnjön le tata.- szólat meg a srác aki előbb még engem kényeztetet.
-Ne beszélj velem így kis pöcs. Hidd el én jobb vagyok az ágyban mint te.
-Ja persze a maga 55 évével. A felesége biztos nagyon örülne, ha megtudná, hogy hova jár.
-Hülye kis pöcs.- ugrott neki az idősebbik a fiatalabbiknak. Nem nagyon lepődtem, meg mert már megszokott volt itt a bunyó egy csaj miatt. Szépen komótosan felhűztem a ruhám zipzárját evvel elrejtve a melleimet.
Csak annyit láttam, hogy az idősebbik egy jól irányzott jobb horoggal kiütötte szerencsétlen srácot és mag után kezdett ráncigálni.
-Te most szépen velem jössz!
-Eresszen el maga undorító féreg.
-Még te mondod. Pénzért adod el a tested bár ha úgy vesszük eléggé sokat kérsz amit én tuti, hogy nem fogok kifizetni. Ja és az is tuti, hogy csak a saját élvezetem akarom.- igaza van. Egy egyszerű kis kurva lettem.
Régebben mit meg nem adtam volt, hogy Edward vegye el a szüzességemet, de most már nem lehet az övé. Most, hogy belegondolok rosszul esik, hogy látom de nem hajlandó velem eljönni szobára.
De mégis még mindig szűznek érzem magam. Eddig még soha nem szeretkeztem, mert senkibe nem voltam és vagyok szerelmes csak egy egyszerű szex csak dugok az illetővel.
-Hé eresszen már el!- Kenny- az egyik biztonsági- épp felénk tartott.
-Valami probléma van?
-Nem nincs!- vágta rá a férfi és maga után kezdett ráncigálni.
-De van! Nem hajlandó fizetni, és ha úgy vesszük, meg akar erőszakolni.
-Uram fizessen vagy hagyja békén Bell-t.- szólat meg a mély hangán-, amitől nem mellesleg kiráz a hideg a félelemtől.
-Hagy békén.- emelte fel a karját a tata és behúzott egyet Kenny-nek. Nagy hiba hatalmas hiba.
Észrevettem ez egyik felszolgálót és mondtam, hogy menjen szóljon Stefan-nak, hogy gáz van.
A kezembe nyomta a tálcát- rajta az üres poharakkal- és rohant az irodához.
Úgy két perc múlva megjelent Stef, Elena és az egész Cullen család.
Stefan kitiltotta a férfit a Pink Star-ból és mondta, ha akarom véget érte a munkám.
-Köszi de ha nem ban akkor itt maradnék iszogatni, csak átöltözöm.
-Jó rendben nyugodtan és tudod korlátlan a fogyasztásod. És ha azt akarod, hogy a Cullen-ék is igyanak kérj nekik ki vörös szemet. Mett meg fogja érteni. Meséltem, hogy mi ő. Hát igen Mett. Ő egy vérfarkas vagy inkább alakváltó farkas.
Gyorsan bementem az öltözőbe és magamra kaptam egy kis egyszerű ruha-összeállítást.
-Bella!- intett nekem Alice a VIP részegről. Beültem melléjük.- Mi az a Vörös szem?
-Ez külön kifejlesztet alkohol vámpírok számára. Van Kék szem is az meg a vérfarkasok számára van. Az a lényege, hogy a szervezetet át lesz verve. Azt hiszi, hogy vér mert olyan az íze de közben nagyon tömény alkohol. Én megkóstoltam és egy kis ml-től már kész voltam. Mivel a ti szervezettek gyorsabban bontja le így eléggé tömény. Annyit kell belőle innotok, mit egy átlag embernek, de míg az emberek 2-6 óra között vannak az alkohol hatása alatt addig nektek maximum 2 óráig hat. Szóval, ha azt akarjátok, hogy tovább hasson vagy többet, kell innotok vagy 1 óra után újra innotok, kell és akkor 2-4 óra között lesz a hatása.
-Akkor olyan kell nekem.- jelenttet ki Emmett.
-Jó akkor megyek és hozom.
-De miért te hozod miért nem hozatod?- kéredzet Rosalie.
-Furcsa lenne ha Vörös szemet kérnék. Kicsit furcsán néznének rám vagy rátok. Olyat csak Stef vagy El szokott inni. És mivel a többiek nem tudják a titkukat…- hagytam függőben a mondatot és elindultam Mett felé.
-Szeva Bella. Hallottam mi történt és tudom, hogy itt vannak a Cullen-ék érzem.- fintorodott el.
-Hát ja. De most lényegtelen lesz 50 Vörös szem vagyis egy teljes üveg és 10 db vodka de kérek hozzá narancslevet is.
-Igen is.- fél perc múlva már egy jól megrakott tálcával tértem vissza. Volt Rajt egy üveg Vörös szem egy üveg vodka- lusta volt kiönteni pohárba- egy doboz 100% narancslé egy 10 db feles pohár.
-Na itt is vagyok. Tettem le eléjük a poharat.

1 óra múlva

-Ne Bella ez… a- nyögött fel Edward.- Ez jó!- nyögte kéjes.
-Értek hozzá.
-De Bella én nem a…
-Edward ha lenne még 2 pár kezem azon se tudnám megszámolni, hogy hány férfival voltam eddig. Értek hozzá.
-Nem is hanem ez, hogy én még…
-Na ne! De nem is baj. Mindenkinek valakivel el kell veszítenie. Úgy ho…- de nem tudtam befejezni. A hátamra döntött és egy nagyon érzéki csókot adott. Soha eddig senkitől nem kaptam ilyen csókot. Érezem, hogy lágy csókokkal hintette be az arcomat a fülemet a nyakamat. A felső ami takart letépet rólam de ahhoz képest nyugodtan csókolgatta tovább a kulcscsontomat.
Egyszerűen csodálatos volt! A kéj olyan erővel csapott le rám, mint még soha. Én is akartam őt kényeztetni de nem hagyta és szó szoros értelmében kikötözött.

5 megjegyzés:

roberta írta...

Végre egy fejezett, és ez is annyira, de annyira jó volt:D:D
Várom már nagyon a kövit, vajon eddy fiú elcsábítsa belláscskát:D?

Mimi írta...

OMG! ='D
egyszerűen fantasztikus lett =)
nagyon nagyon tetszett, remélem még ma fönt lesz x)
puszi Mimi

trixi írta...

Hmm.. a vége :D
Mondjuk kíváncsi lennék részletesen is a Cullen család lerészegedésére XD Nagyon dúrva lehet XD
Modnjuk azt sajálom hogy Edwardot csak részegen sikerült... Jó lett volna ha mind a ketten józanok, de így is tökéletes lesz XD
Várom már a folytatást!!

bogeszzz írta...

hali.
nagyon jó lett:)
örülök, hogy megint van friss:)
rem a kövi jó hosszú és részletes lesz:)xD
siess vele:)
pux

Névtelen írta...

Azta.OO.Nagyon jó.Cupp:Lív

Megjegyzés küldése