2009. december 10., csütörtök

9. fejezet

Jó olvasást. Remélem elnyeri a tetszéseteket!

A vágy hatalma 2/2
Bella szemszöge

Már lassan fél órája feküdtem Edward karjaiban, de nem tudom pontosan, mert az időérzékem egyenlő a 0-val. Nagy nehezen kikeltem szerelmem karjaiból. Felálltam de ő egyből a karom után kapott.
-Hova mész?- kérdezte megszeppent hangon.
-Jól esne egy fürdés. Velem tartasz?- kérdeztem. Felé nyújtottam a kezem, de a helyett, hogy megfogta volta volna felkapott és berohant velem a fürdőbe.
Kinyitotta a csapot. A ruhákkal nem kellet bajlódnunk, mert még mindig meztelenek voltunk.
Beült a már megtelt kádba. Felém, nyújtotta a kezét, én készségesen elfogadtam. Leültem vele szembe. A víz szinte égette a bőrömet. Közelebb jött és megcsókolt. A súlytól lecsúsztam a víz alá. De még ez sem zavart meg minket mivel nem kellet nekünk levegő. A nyelvünk így is folytatta a vad játékot. Egy idő után felbukkantunk a víz alól, de még így sem szakítottuk meg a csókot. Már megint kívántam őt de nem értettem, hogy lehet, hisz nem rég megkaptam de belőle sosem elég. Éreztem, hogy elhúzódik tőlem, de én mohón kaptam az ajkai után. Éreztem, hogy elmosolyodik, de attól még visszacsókolt. Másodjára én szakítottam meg a csókunkat, de most ő kapott utána. Rajtam volt a sor, hogy elmosolyodjak.
Egyszer csak egy hangos reccsenést halottam. Elváltam szerelmem ajkaitól és láttam, hogy a kád pereme és a fa ami a lépcsőként szolgál megrepedt.
-Bella, Edward! Ha most azonnal nem jöttök ki én megyek be! És nem érdekel, hogy mind a ketten pucérak vagytok! Jazz-nak már el kellet hagynia a házat 5 km-es körzetben. Emmett sem bírja sokáig már. Én meg nem akarom, hogy Jasper-nek rossz legyen.- szólt be Alice.
Fel akartam állni de Edward átkarol és maga alá nyomott.
-Alice tűnj el vagy nagyon, megbánod!- mormolta a nyakamba a szerelmem.
-Úgy sem mered!- sziszegte Alice.
-Még, hogy nem-e. Ha Jazz elhagyta a házat 5 km-es körzetben, akkor már úgy sem érzi, hogy mit érzünk. És szerintem Emmett nem bánná, ha együtt lehetne Ros-al. Te meg egyszerűen Jazz után mész és kész. És ha jól tudom anyáék, már megszokták, hogy egy együttlét után új berendezést kell venni. És különben is ez csak egy kád, könnyen beszerzünk egy újat.- Ali morgott egyet de beadta a derekát halottam, ahogy csapódik a szobánk ajtaja és utána nem sokkal a bejárati ajtó. Még azt is halottam, hogy Em nem bírja tovább és „rávetette” magát Rosalie-re. Inkább nem is hallgattam tovább. Újra Edward vággyal teli aranybarna szemébe néztem. Mivel erősebb voltam mit ő- és eszembe jutott egy emlék- kicsusszantam a karjai közül.
-Most meg mi van szerelmem?- ölelt át hátulról.
-Semmi csak nem akarok senkinek sem rosszat. És különben is ez a kád még fél napja sincs benn, és máris újat kell venni.- hátrafordultam és egy gyors puszit nyomtam a szájára és elrohantam felöltözni.
Egy szürke fehér kockás inge mellet és egy fehér csőfarmer mellet döntöttem és hozzá egy szürke bokacsizmát választottam.
Éreztem, hogy két kar hátulról szorosan átölel. De ami még furcsább volt, hogy a hozzá tartozó kéz elkezdte kigombolni az ingemet. Hátranéztem-, bár ne tettem volna- Edward vágyakozó szemébe.- Vajon mi ütött belé? Sosem csinált még ilyet. Általában csak akkor voltunk együtt, ha mind a ketten akarjuk. Nem mintha nem akarnám csak nagyon nem, értem.- De ami még furcsább volt, hogy még mindig meztelen volt.
-Edward mi ütött beléd? Ez nem te vagy.- fordultam hátra és a kezem közé fogtam az arcát. Még csak most tűnt fel, hogy a szeme furcsán ködös. Mintha egy búbájt mondtak volna rá.- Ez nekem nagyon, de nagyon nem tetszik!- gondoltam magamban. Gyorsan bevontam a pajzsom alá. A szeme azonnal kitisztult és furcsán nézett rám.
-Mi történ?- nézett rám eléggé furcsán.
-Mire emlékszel?
-Az utolsó dolog, hogy zihálva a mellkasomra dőlsz, most meg itt állok mi történt?
-Elmesélem, oké?- ő csak bólintott. Miután nagyjából lenyugodtunk felálltam, hogy elmegyek fürdeni te is, jöttél velem. A kádban megint elkezdtünk csókolózni, csakhogy te megrepeszteted a kádat és a fát. Aztán Alice kiabált, hogy hagyjuk abba, mert Jazz 5 km-es körzetben elhagyta a házat, Em meg nem bírta tovább és leteperte Rosalie-t. Te valamit eldönthettél, mert Alice az mondta „Úgy sem mered!”. Aztán kicsusszantam a karjaid közül és felöltöztem, de te hátulról átöleltél és elkezdted kigombolni az ingemet. Hátrafordultam de furcsán ködös volt a szemed, gyorsan bevontalak a pajzsom alá, és most itt vagyunk.- mondtam el neki. Valami furcsát éreztem. Egy idegen vámpírét.
-Te is érzed?- kérdeztem szerelmemet. Beleszippantott a levegőbe és bólintott. Gyorsan felöltözött. Egy szürke fekete ing és egy fekete farmer mellet döntött, hozzá fekete cipőt. Átölelte a derekamat úgy mentünk le. Pár perecre rá Emmett-ék is megjöttek.
-Na halottam haver, kicsit szétszedted a kádat. Se baj legalább most már lesz nyoma, hogy egyáltalán együtt vagytok.- vihogott Em. Erre kapott egy taslit Rose-tól.
-Ez nagyon nem vicces Emmett. Egy idegen vámpír szagát érzem, és Edward nem volt magánál a kádban, mintha megbűvölték volna.- Em és Rose furcsán méregettek minket, de azért ők is beleszippantottak a levegőbe. Láttam rajtuk, hogy megfeszülnek. Akart valami Mondani Rose de ekkor csöngettek.
Esme ment ajtót nyitni- mivel Carlisle illatát már nem éreztem, úgy gondoltam biztos behívták dolgozni.
-Jó napot miben segíthetek?- köszönt kedvesen Esme.
-Jó napoz az én nevem…- éreztem, hogy mellettem Edward megfeszült.

Ezeket vette fel Bella





Na itt a kövi.LÉGY SZÍ KRITIKÁT! Ennek a történetnek a folytatása 2010 január 9-én jön. De mint ígértem szenteste is jön egy csak a történettől független lesz!
Puszika!:) :D

7 megjegyzés:

Rosalie írta...

Szija!!
nagyon jó lett ez a rész:)
és kiváncsi vagyok hogy ki az z idegen vámpír...hmm
és kár hogy csak januárba lesz friss...addig nem tudok várni...nagyon kiváncsi vgyok...
puszi,Rosalie

คภςรא írta...

jajj folytit hamar lécci:D

Anett írta...

Tökéletes! és nagyon várom és sztem mindenki a folytatást!!! :)

kácsa írta...

Sziasztok!

Rosalie14: Köszönöm. Sajnálom, hogy csak januárban lesz a kövi fejezetből eddig még csak 1 mondat van meg.

Ancsi: sajnálom de csak januárban lesz. :(

Anett: Köszönöm jó esik. De neked is csak annyit tudok mondni, hogy januárban lesz.

Ui.: azért lesz csak januárban mert sok dolgom lesz a szünetben és hát várat magára az ihlet.

Puszika!:) :D

Ella írta...

Elképesztő!!Nagyon jóóó:D
Várom a kövit!!:D

kácsa írta...

Szia Ella!

Köszönöm hogy írtál komit.Mint a többieken is említettem csak januárban lesz!

Puszika!:) :D

Topa írta...

Azta ez nagyon izgi lett :D :D

Megjegyzés küldése