2009. december 2., szerda

Sorry

Nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, sajnálom de későn értem ma haza és tanulni kell meg minden de holnap 6 és 8 között 100%, hogy jön a friss!

Puszika!:) :D

Ui:Még 1x nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon sajnálom!!!!!!!!!!!!!!!!
De kárpótlásul hoztam egy kis részletet!


"Tudtam, hogy Bella is kíván engem, de azt is érzi, hogy én mennyire kívánom. Mialatt az ingemet gombolta én lefektettem az ágyra. Levette rólam az ingemet szépen óvatosan, de én már az ő blúzával messze nem voltam ugyan olyan óvatos. Végigcsókoltam a melltartója vonalán. A száját sóhajok hagyták el. De a következő pillanatban..."

1 megjegyzés:

Topa írta...

Wáóóóó ez marha jó lesz !! Mi lesz a következő pillanatban ??? Hm...Hm ???

Megjegyzés küldése