2010. március 24., szerda

Díj!



Szabályok:
1. Megköszönöd, akitől kaptad, és belinkeled.
2. Elküldöd azoknak, akik szerinted megérdemlik (max 10 ember).
3. Értesíted őket az ajándékról.
4. Leírod, miért szeretsz másoknak írni.
5. Pár mondatban bemutatkozol a nagyvilágnak.

Köszönöm Zsuzskának: The love solves everything

-MN
-Tarkó Anett
-Szylu
-Kristen
-Lady

Miért szeretek másoknak írni?
Hát ez nehéz kérdés. Azt hiszem azért írok, hogy ami eszebe jut a meglegyen ez néha nagyon zavaros mert van, hogy egyszerre több dolog is eszembe jut és nehéz rájönni, hogy melyik lenne jó. Én is tudom-sok helyen vagyok rendzseres olvasó- hogy milyn mások úgymond elméjébe vagy a kis agyalatti világukba belenézni.
Azt hiszem azért szeretek másoknak írni mert jó érzéssel tölt el mikor megkepom a pozitív energiákat és akkor az mondom magamnak "Na látod Kata már megint auzt hitted, hogy egy nagy kaplak szart sem ért"

Nagy ívekbe mutatkozzak be?
Hát ez vagyok én! XD Oké tudom, hogy ez nim volt vicces de eléggé bonyolult zsemilyiség vagyok és ezt nem lehet leírni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése