2010. június 12., szombat

Örülni avagy FRISS!

Ezt légyszí olvasd el mert nagyon fontos:
Na most aztán örülhettek túlságosan lágy szívű vagyok és nem bírom ki írás nélkül. Na meg nagyon várom hogy elkezdhessem a harmadik rész szerény személyemnek az a kedvence! De erre a fejire komolyan veszem a 10 komit. Ja és ez az utolsósorban feji mivel a kövi rész hosszúra és rejtélyesre tervezem és egyik barátom szerit kicsit félelmetes.





The Cullen’s „children”2/2

Edward szemszöge

Még mindig nem akarom felfogni, hogy Bella nincs többé.
A világ nem világ nélküle.
El kell tűnnöm!
Nem bírom ki nélküle!

Egy ismerős arcot láttam meg… Nem ő nem lehet.
-Szia Edy rég láttalak! De most mennem kell! Majd még találkozunk!- avval el is tűnt.
Nem! Nem és még vagy milliószor Nem!
Ha ő még létezik akkor a világ hatalmas nagy bajban van.
De ha Kristina, akkor Susanna is!

Most azonnal el kell mennem a Volturi-hoz, hogy figyelmeztessem őket a veszélyre!
Már rohantam is. Sajnos útközben meg kellet állnom, hogy a nap miatt le ne bukjak.
Valamilyen Utiel nevű településben voltam.

-Jó napot egy szobát kérnék.- még szerencse, hogy perfektül beszélek Spanyolul.
-Jó na… nap…napot.- akadozott a nő. „Uram-atyám milyen helyes. Milyen szerencsém van talán meglátogatom fent a szobájában és…” Inkább „kiszálltam” a nő fejéből nem akartam a fantáziálgatását hallani és látni is egyben.
Vagy negyed órán keresztül csinált egy 5 perces munkát. Folyton férreggépelt vagy elrontott valamit csak azért az ő gondolati szerint, hogy el tudjon csábítani.- Ja persze mintha annyira érdekelne a műmelle. Szerintem nincs is semmi igazi rajta minden csupa szilikon.

Amint a kezembe volt a kulcs már rohant is fel a szobámba, és most tényleg rohantam csak emberi tempóba. Az a nő teljesen kikészít. Szerencse, hogy csúcsforgalom van és nekem csak estig kell itt maradnom. Igaz utána megyek vadászni de akkor végre megszabadulhatok a nőtől.

Emlékszem Esme milyen arcot vágott mikor elmentem. Szinte zokogott, hogy én is elmegyek. Bár megígértem neki, hogy meglátogatom őket de eddig még nem tettem meg. Túlságosan fájta volna. Látni a családot a szerelmem nélkül…

***Jó pár óra múlva!***

Végre beesteledett!
Szerencsém volt az a nő aki adta a kulcsot elment és most egy 30 éveiben járó férfi áll a helyén!
Furcsán nézett rám, hogy ilyen rövid időre kellet a szoba de nem kérdezett.
Amint megvolt a „hivatalos” kijelentkeztem rohantam is a közeli erdőbe vadászni mert már teljesen fekete volt a szemem és a torkom is őrülten „égett”.

Éppen végeztem egy őzzel amikor megéreztem két ismerős illatot?
Ők meg, hogy-hogy itt vannak?- gondoltam magamba de sejtettem, hogy hamarosan megkapom a választ.



Alice szemszöge

-Na maga is figyeljen ide.- bosszant, hogy nem tudom, hogy Edward kikeletkezett vagy sem csak azt tudom, hogy itt szállt meg.- Vagy elmondja, hogy látta ezt a fiút vagy elintézem, hogy kirúgják és magánál is, hogy ne vegyék fel sehova! Na akkor kijelentkezett már vagy sem?
-Igen, hölgyem úgy kör-belül fél órája.- kedvesem elmosolyodtam és kisimítottam a nyakkendőjét mivel már az szorongattam dühömben.

Jazz javaslatára mentünk az erdőbe hátha vadászni van. Mivel az erdő hatalmas csak gyengén éreztük meg az illatát.
Pár perc másodperc múlva- mivel vámpírsebességgel odarohantunk- megláttuk ő is minket nézet.
-Alice, Jasper, hogy kerültök ti ide?- nézet ránk kérdőn a bátyám.
-Csak figyelj a gondolataimra.- utasítottam. Ő lazán bólintott.
Gyorsan lepörgettem neki a látomásomat.
Láttam rajta, hogy teljesen ledöbbent.
-Susanna.- suttogta. Még így vámpírhallással is nagyon nehezen halottam meg.
-Ti ismered Susanna-t?- tette föl kedvesem a kérdést.
-Igen de őt csal egyszer láttam. Kristina-tól ismerem.
-Most kikről beszéltek?
-Két nagyon rossz vámpírról. De kérlek, ne faggass minket.- na azt már nem! De amit ránéztem Edward-ra és szerelmem kérlelő arcára- még, hogy az én boci szemeimnek nem lehet ellen állni pff…- egyből megadtam magam.
-Legalább ezek után ügye nem akarsz elmenni a Volturi-hoz?- néztem rá boci szemekkel.
-Nem persze, hogy nem.- mosolygott rám. Nem bírtam tovább és a nyakába ugrottam.
A hirtelen jött súlytól és a nagy lendülettől a födőn kötöttünk ki.
-Na ez az én szerelmem!- nevetet fel Jazz.
-Alice te két emberrel is kiabáltál?- kerekedtek ki az alattam fekvő bátyám szemei. Gondolhattam volna, hogy Jasper megfogja mutatni neked?!- üzentem neki gondolatban.
Természetesen á meg féloldalasan elmosolyodott. Emlékszem Bella mesélte, hogy mennyire nagy hatással van rá ez a mosoly.
Éreztem ahogy Edward megremeg alattam- upsz… bocsi!- néztem rá bűnbánóan.
-Semmi baj.

Pár perc múlva megszólalt a mobilon.
Anya!
Villogott a kijelzőn.
-Szia anya képzelt megtaláltuk Jasper-rel Edward-ot. Jól van és…- folyattam volna de leállított.
-Neked is szia. Ennek nagyon örülök. Képzeld a Románok-nál vagyunk. Ne érts félre nagyon kedvesek. Emmett és Rosalie is itt van. Ti is de jöhetnétek.- bediktálta hova kell mennünk.
-Rendben anya! A leghamarabbi géppel indulunk is. Na akkor le is tettem Szia. Puszi. Szeretünk titeket.
-Mi is titeket. Szia.- és meg is szakadta a vonal.
-Srácok indulunk is.- mosolyogtam rájuk.



Írói szemszög

Edward-ot, Alice-t és Jasper-t, Emmett és Rosalie várta a repülőtéren.
Alice persze egyből Rose nyakába vetette magát és szorosan átölelte.
-Jaj Rose úgy hiányoztál!
-Te is nekem Alice. De had köszönjek a többiek nek is!- nevetett fel. A kis „kobold” egyből elengedte de avval a lendülettel Emmett nyakába volt.
Rosalie hozzá nem megszokott módon megölelte Edwardot, persze Jaspert is.

Furcsa mód, hogy Edward Alice-val van úgy közelebbi testvéri kapcsolatban Rosalie meg Jasper-rel.
Sok olyan dolog van amiről a többiek nem tudnak csak a másik. Valahogy az évek során köztük is kialakult egy-egyfajta erősebb testvéri kapcsolat- mondván „ha már úgy is ikreknek, hiszen minket”

Még pár percig beszélgettek mikor úgy gondoltak jó lenn mér elindulni mert Esme és Carlisle bizonyára már aggódik értük. Meg hát már a most jött 3 testvérnek is hiányoznak a szüleik. Mivel este volt és a reptér közelében volt egy erdő futva tették meg az utat. Röpke 10 perc alatt ott voltak a Románok nagy háza előtt.


Nos remélem örültök És ha tényleg nem lesz meg a 10 kritika én kitépem az összes hajamat mai nem mellesleg a lapckám aljáig ér!
Na szóval 10 kritikát vagy mindenki meghal!

Ui: az eclipse premieréig van időtök ha összegyűlik akkor aznap jön a friss!

Puszika!:) :D

11 megjegyzés:

Reni írta...

Szia! Első kommentelő!! :D
Nagyon jó lett! Remélem hamar össze gyűlik a 10 komment! Már nagyon várom a kövi részt!
Puszi Reni

hell írta...

Nagyon jó lett csak kicsit sok benne az írás hiba. Nem sértésnek mondom csak szoltam. nagyon izgi lett és már várom a nagy találkozást.Még Rose és Emmet se tudják hogy Bella él ugye?

krisztina írta...

király

Névtelen írta...

Nagyon jó lett. Főleg az írói szemszög tetszett. de azért Alice kiakadása se volt semmi. Remélem hamarosan találkoznak.
szia

Névtelen írta...

szia. Szuper lett ez a fejezet is. Te aztán jól tudod húzni azt a találkozást, remélem a köviben már összejön az is. fura Rosaliet így "látni", Alice meg ugye hozza a szokásos formáját, amit annyira szeretünk. Remélem veszik még páran a fáradságot a komizásra, és összejön az általad kért mennyiség:)
nagyon kiváncsi vagyok már, igyekezz lécccci te is:)
További jó írást. Pusz: Ági

Névtelen írta...

Hűű:D ez nagyon ó lett:D Kíváncsi vagyok a találkozásra:D Várom a folytatást..:D Remélem kibírom..:P a premierig??? húha:O:D
pussii<33

Varga Vivien írta...

Sziaaa.:)
tegnap találtam rá az oldalra és nagyon tetszik:) várom nagyon nagyon a folytatást:):):)
Puszii:)

Névtelen írta...

nagyon jó a feji!!!!!!!!!!!!!!már alig várom Bella és Edward találkozását!!!!!!remélem hamar lesz friss mert már alig bírom!!!!!!!!!!!!!!!!csak így tovább!!!!!!!

Névtelen írta...

most már találkozniuk kell!!:D

Névtelen írta...

lassan megőrülök!naon jó lett ez a feji is!(bár melyik nem az?)várom már a következő fejezeteket és remélem azok is nagyon jók lesznek!

Topa írta...

Nagyon jó lett :) most nem tudok többet írni mert.... nem azt sem tudom hogy miért nem!! Ez egyszerűen borzasztó :O teljes lefagyás még jó hogy a saját törimből már megírtam a mai fejit mert ez elég gáz lett volna !! Mint egy gép ami lefagy !! Na jó megyek újra indítom magam valahogy :S

Megjegyzés küldése