2010. augusztus 29., vasárnap


Igen összegyűlt az 5 komment YES. És amit Kácsa megígér az be is tartja (általában).
Itt a Kövi fejezet! El lehet, hogy nem olyan eseménydús és még ez sem +18-as de a kövi már az lesz és szerintem lesznek benne meglepetések!


Miért?

Esme nézőpontja

Amint Alice kimondta azokat a szavakat több dolog is történt. Edward összeesett és elkezdett könnyek nélkül zokogni, én meg megértettem mi történt. Sok levele írt nekem. Alice is mondta, hogy neki is írt de ő nem válaszolt rá.
Az egész család magába roskadt. Alice Jazz vállán zokogott. Emmett és Rosalie mereven bámultak maguk elé, drága férjem meg Edwardot vitte fel a szobájába. A Denali klán meg elnézésünket kérte és elmentek vadászni.
-Szívem.- jött mellém Carlisle.
-Szeretnék, most egyedül lenni.
-Rendben. Menny fel a szobánkba. Megértem- mosolyodott el halványan. Egy lágy puszit adtam a szájára és a következő pillanatban a szobánkban voltunk. Bekapcsoltam a laptop-ot és felmentem MSN-re ahol csak egy személy van nekem felvéve aki fent is van.

-Hát megtetted? De miért?
-Nem bírtam tovább. Egyszerűen nem.
-Azért adtam az a könyvet ha vészhelyzet van.
-Esme. Sokkal könnyebb lesz neki így.
-Semmivel nem lesz neki könnyebb Bella! Csak azért maradt eddig életben, mert te is életben voltál.- azt nem írtam meg neki, hogy ötször már elszökött.
-Most is élek csak a többiek azt hiszik, hogy nem. Alice még csak nem is válaszol a leveleimre. Te legalább igen.
-Evvel én is megszegem a neki tett ígéretemet de…
-Azt nem mond, hogy az örök csak magára hallgató Alice hallgatott E-re? Ezt nem hiszem el.
-Márpedig igen. Azt is megtiltotta neki, hogy el búcsúzzon tőled és, hogy a jövődet kémlelje. Az előbbit be is tartotta de az utóbbit…
-Legalább így hogy azt hiszi, hogy én már nem vagyok talál magához illő vámpírnőt. Hisz én csak egy ember vagyok akivel játszott.
-Nem Bella…- elveszettbarany kijelenezett. Ez a lány. Gyorsan elettem a laptop-ot.

-Carlisle.
-Igen?- jött be szerelmem.
-El szeretnék menni Charli-hoz, hogy segíthessek a temetés megszervezésében.
-Nem is tudom Esme. Edward nem igazán örülne neki.
-Arra kért, hogy hagyjuk Bellát nyugodtan emberi életet élni. De most… most, hogy…- megjátszottam zokogni kezdetem.
-Rendben menjél. Menjen veled valaki vagy szeretnél egyedül menni?
-Emmett-nek és Jasper-nek itt kell maradnia Edward miatt és emitt megy Alice-nak is. Rosalie akkor már ő is maradjon.
-Rendben szerelmem. Foglalok neked jegyet.
-Köszönöm.- suttogtam hálásan. Nem szeretek Carlisle-nak hazudni de ki kel derítenem, hogy Bella miért vette vagyis készítette el magának azt a szérumot
-Anya had mennyek én is.- rontott be a szobába Alice.
-Nem lehet kicsim.
-De hisz Bella a legjobb barátnőm volt.
-Tudom, tudom. De most itt nagyobb szükség van rád. Most még inkább fürkészned kell Edward jövőjét, hogy nehogy valami hülyeséget tegyen.
-Igazad van.- zokogott fel.- Úgy hiányzik. Most már a látomásaimon keresztül sem láthatom. Eddig is borzasztó állapotban volt, de hogy… hogy bevesz egy… egy mér…- borult az ölelésembe. Szóval ő azt hiszi, hogy mérget vett be.
-Esme szívem fél óra múlva indul egy gép Port Angeles-be.- elengedtem Alice-t és elkezdem gyorsan ruhákat pakolni. Szerelmem kivitt a reptérre. Ott egy gyors búcsút vettem tőle és mentem a repülő felé.
Emlékszem, hogy találtam rá Bella címére.

„Tudom gonosz dolog de muszáj vagyok beszélni az elveszett lányommal. Persze erre nem is gondolhatok Edward miatt.
Most éppen vadászni vitték így bementem a szobájába. Bekapcsoltam a laptop-ját és kilestem onnan Bella címét. Gyorsan kikapcsoltam és átmentem a saját szobámba. Gyorsan felvettem MSN-r de ki is írta, hogy új címe van eleveszettbarany@hotmail.com. Gyorsan felvettem.

-Esme? Te vagy az?- írta.
-Igen kicsim én.
-Honnan tudod a címemet?
-A régit kilestem Edward gépéből és az kiadta, hogy új címed van.
-Értem.- írta.- Úgy hiányzol L.
-Te is nekem kincsem. Mindenkinek.”

Ezek után sokat beszélgettünk. Megírta, hogy Rengeteg levelet írt Alice-nak de ő egyre sem válaszolt. Valamint megkért, hogy nem írjam le egyszer sem le Edward nevét csak írjam E-nek. Megírta, hogy teljesen széthullt és, hogy egy hatalmas űr tátong a mellkasában Edward elvesztése miatt.
A bizonyos könyv létezését is tőlem tudta meg bár rajtam kívül csak Carlisle tud róla.

„-Tudod Bella létezik a vámpíroknak egy könyve.
-Milyen könyv?
-Ebben rengeteg minden benne van. Hogy mit kéne belerakni az emberi ételbe, hogy mi vámpírok is megehessük, olyan méreg is van benne amit ha simán beveszel akkor mármint vámpír akkor meghal tőle végleg. Minden nagyobb klánnak van egy belőle. Természetesen az eredeti A Volturi-nál van de minden kisebb klán kap egyet. Akik legalább négyen vannak.
-És ezt miért is említetted meg nekem?
-Van benne egy olyan főzet embereknek ha beveszed nem érzékelnek téged a vámpírok. Hiába látják, hogy ott vagy de nem érzik az illatodat, és ha úgy akarod akkor még hallani sem hallanak.
-Ez érdekes.
-Ha akarod lefénymásolom a miénket és elküldhetem neked postán. Küldök hozzá még két fiolát.
-Nagyon megköszönném de most megyek aludni. Szia.
-Szia kincsem.”

Mikor mentem az árvaházba a gyerekekhez bementem egy papír- írószer üzletbe és lefénymásoltattam a könyvet. Becsomagoltattam a két fiolával együtt és mentem a postára. Gyorsan föladtam és mentem az árvaházba.
Rá egy hétre írta Bella, hogy megkapta és igazán érdekes.
-Elnézést hölgyem be kéne kapcsolni az övet.
-Rendben.- mosolyogtam rá a fiatal lányra. Hiába mi nők még a saját női nemünket is el tudjuk kápráztatni. És, hogy erre miből jöttem rá? A szíve kihagyott egy ütemet és a száját is eltátott egy kicsit. Gyorsan megrázta a fejét. Becsatoltam magam és pár perc múlva már a taxiban ültem.
Egészen Bella házáig mentem. Ott becsöngettem és egy teljesen más Bella nyitott nekem ajtót. Nem úgy értem, hogy nem ő volt az csak a smink nem az ő világa és most volt rajta.
-Esme…- nyögte. Szorosan a karomba zártam.
-Charli hol van?- kérdeztem. Ő csak felzokogott.
-Meg…megh…
-Értem de hogyan.
-Ezt nem szeretném elmesélni nagyon fáj.
-Rendben kincsem. És mi ez az a sok doboz?
-Hát Port Angeles-be költözöm. De a házat nem adom el csak a munkahely biztosít nekem otthont.
-És hol fogsz dolgozni?
-Hát igazándiból már ott dolgozom. A neve Pink Star.
-De Bella ez egy…
-Igen pontosan tudom de sokat fizetnek és van más okom is rá.- szakított félbe.
-De akkor sem kéne egy olyan helyen dolgoznod!

Továbbra is 5 komit kérek!

Puszika!:) :D

8 megjegyzés:

Mimi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
L írta...

még még még még még... :d nagyon kíváncsi vok a folytatásra..:)
nagyon jó..:9 jajj méggg:D:D

Mimi írta...

huhhh =D
bella bella...xD
esme milyen ki.. nem is tudom én milyen xD
eszméletlen jó lett =)
várom nagyon a kövit x)
puszi Mimi

Névtelen írta...

fantasztikus lett.várom a folytatást :).cupp:Lív

hella_eila írta...

Remek lett ez a feji is, kiváncsi vagyok a folytatásra, és remélem sietsz vele :p
puszi

roberta írta...

Szia!
Sejtem mi lehet a munkahely nem jó, de meg kell élni, de így teljesen más Bella lett belőle:(
De kíváncsian várom a folytatást remélem egyszer találkozni fognak:)

Rosella írta...

Na, szia!
Éjj, de furi ez a vámpírok könyve..
De nagyon jó ötlet! (:
Jujj, na ne!
Bella megint furcsa pénzkeresési módokat talál..
De azt nem nagyon értem, hogy amikor Esme msn-ezett Bellával, ed hogy-hogy nem látta a gondolatait?
Végül is, mindegy.
Nagyon jó lett, és ahogy látom, össze jöttek a kommentek..
Szóval..(;

Topa írta...

Nagyon jó lett :D tetszik ez a vámpírkönyvötlet :D De remélem visszatudja majd csinálni hogy érzékeljék vagy hogy is írtad XD

Megjegyzés küldése