2010. augusztus 30., hétfő

Miért? \3. rész\


És íme az új feji! Ehhez s 5 kommentet kérek és ha még ma összegyűlik akkor hozom a kövit! Bocsi a helyesírási hibákért!
Ja és ez már NAGYON +18-as!!!! Csak saját felelőséfre olvasni!!!!!!!!!!

Miért?

Bella nézőpontja

-És mióta?- kérdezte Esme.
-Három hete.

„Már két hete leérettségiztem és egy hete, hogy Charli-t megölte Victoria ahogy anyáékat is. Az mondta szenvedi akar látni és úgy tuja egy embernek a szerettei jelentenek a legtöbbet.
Port Angeles utcáin sétáltam magam sem tudom már, hogy miért. Csak mentem és mentem. Hirtelen nekiütközzem egy kemény valaminek.
-Elnézést.- néztem bele az aranybarna szempárba. Hasonlított ő rá de az a férfi valahogy jobban megragadt.- Vámpír.- suttogtam.
-Honnan…- kérdezte.
-Szerintem ez ne itt.- javasoltam. Ő csak bólintott. Elmentünk egy Pink Star nevű helyig. Nem érettem a nevét de ha jól sejtem valami szórakozóhely lehet.
Hát majdnem eltaláltam. A férfiak szórakozó helye és a hangsúly a férfin van. A hely tele volt félmeztelen, meztelen vagy épp, hogy takaró ruhás lányokkal. De egy közös volt mindben. Rózsaszín paróka volt mindegyiken. Volt ott két egyforma pult is. Ugyanolyan volt mind a kettő és mindkettőn volt három darab rúd és mind a háromnál volt egy-egy félmeztelen lány. Box-ok is voltak ott és a legtöbben ültek a férfiak, de láttam elszórtan egy-két rendesen felöltözött nőt is. Azokban is voltak rudak és néhányban ugyanúgy félmeztelen vagy alig takaró ruhát viselő lányok voltak. És még mindig nem volt vége. Egy hatalmas színpad is ékelődött a bejárattal szemben és azokból olyan kifutó féleségek is, jöttek csak ott is voltak rudak. Háromból kettőnél volt lány.
Igaz, hogy a hely a férfiak és egy-két leszbikus nőnek van de a helyen a sötétrózsaszín és a fekete dominált. Nagy része fekete volt csak a színpad lakozott rész volt sötét rózsaszín a bárpultnál lévő székek és egy-két box-ban lévő asztallap. Be kell aljam ízléses hely volt annak ellenére, hogy mi is valójában.
-Ahhoz képes, hogy milyen hely ízléses.- mondtam az idegen vámpírnak.
-Köszönöm de ez mond az unoka húgomnak tényleg az! Az ő érdeme ő tervezte és rendezte be.- egy irodába nyitott be ahol a kék és a fehér dominált. Egy fiatal lány úgy kb. 20 év körüli lehetett ölt a kanapén és valami divatlapot olvasgatott.
-Elena had mutassam be Iasbella-t
-Honnan…
-Ez a képességem. Látom mindeni nevét, és hogy mennyit fog éli. A kor persze csak az embereknél.
-Stefan!- mordult fel a lány.
-Tudja, hogy mik vagyunk.
-És honnan?- mosolyodott el. Kedvesnek tűnt. Hosszú egyenes barna haja van és a vámpírokra jellemző dolgok.
-Épp ezért jöttünk ide, hogy elmesélje honnan tudja.”

-De akkor is.
-Esme…
-Rendben és lementem az árvaházba.- felállt és kiment. Én meg visszasüppedtem az emlékedbe.

„Már egy hete dolgozok a Pink Star-ban. Igen egy sztriptíz bárban dolgozok ahol vannak olyanok akik rengetek plusz pénzért fejében elmennek egy menetre. Ilyen lettem én is. Nem tudom mitől, és hogyan de teljesen kifordultam önmagamból. Lehet, hogy köze van ennek ahhoz, hogy nem ilyen voltam E-vel és, hogy ennyién törődnek velem jólesik. Be kell vajam igaz, hogy pénzért csinálom de nagyon jó a sex! Van egy szabály, amit Stefan állított! Ha a lány felizgult akkor ki kel elégíteni!
Még hat nappal ezelőtt megtörtént a beavatásom. Rengeteg alkoholt ittunk és én teljesen kifordultam. Megcsókoltam Stefan-t. Amit ő viszonzott. A csókból smárolás lett a smárolásból fogdosás. Stefan az ölébe kapott és felvitt az egyik szobába. Szép volt de most nem az izgatott hanem éppen Stefan izgatott fel. Lefektetett az ágyra és levette rólam a felsőmet. Izgatóan puszilt nyalt és finoman harapdált! Én karmolásztam az élvezettől. Idegesen tépette le rólam a melltartómat és éhezve tapadt a mellemre. Fájóan keményre izgatta. Fordítottunk magunkon egyet és most én kerültem felülre. Leszedtem róla a pólóját és megcsodálhattam a kidolgozott felsőtestét. Eszmétlen volt! Puszilgattam és a nyelvem hegyével nyaltam a nyakát és a mellkasát. Felmordult és letépte rólam a gatyám. Én is leszedtem óla az övét és a csípőjére ültem. Egyszerre nyögünk fel. Én attól, hogy a forrón vágytól lüktető ölemhez ért az ő hideg kemény merevsége. Lecsaptam az ajkaira és faltuk egymást. Istenien csókol. Kell még! Még!- víz hangzott a fejemben. Maga alá fordított és folytatta az izgatásom. Letépte rólam a bugyimat és a legérzékenyebb pontomhoz ért. Felnyögtem. Isteni volt. Simogatott nagyon lágyan éreztem, hogy az egyik ujját belém csúsztatja és felnyögtem. Folyamatos nyögéseim lassan sikításba mentek át mivel a nyelvével is besegített. Felrántottam magamhoz. Kissé furcsa íze volt de rájöttem, hogy ez én vagyok.
-Akarlak.- nyögtem és letoltam róla az alsóját. Finoman és lassan hatolt belém- mintha csak tudta volna, hogy szűz vagyok- mikor beért nem is éreztem fájdalmat csak kéjesen felnyögtem. Megmozdítottam a csípőmet és ő is mozgott. Eszmélete volt. Ahogy az én forróságom körülöleli az ő hideg péniszét. Egyre gyorsabban haladt és evvel egyre gyorsabban lökött mindkettőnket a kielégülés fele. A nyögéseim sikolyaim egyre gyakoribbak lettek. Robbanás. Csak ilyen érzés volt. Isteni.
Ha aznap még vagy ötször nem sex-eltünk akkor egyszer sem és mindegyik fantasztikus volt. Én még nagyon szívesen csináltam volna de látta rajtam vagy legalábbis a testemen, hogy az kifáradt így hát rávet az alvásra. Nem is bántam, mert másnap reggel egy orbitálisan jó és nagy menettel kezdődött a napom.”

Ránéztem az órára és láttam, hogy lassan indulnom kéne. Felkaptam néhány cuccot és indultam is Port Angeles fele.
Mikor belépem- természetesen a személyteji bejárón- rohangáló lányokkal találtam szembe magam.
-Bell hol a picsába voltál? Nem megmondtam tegnap, hogy gyere korában. Egy kibaszottul fontos személy jön ma és esküszöm ha nem nyújtasz 200%-os teljesítményt picsán rúglak. Értve vagyok?- kérdezte Mina.
-Igen de nem kéne így beszélned velem te hülye szuka. De tudod, hogy szeretlek és belégzés kilégzés.- mondtam neki.
-Köszi és tudom én is téged csak…
-Ne kezd el inkább segíts!- parancsoltam rá. Amúgy Mina valójában Miranda de a becenevét használja. Hosszú szőke haja van és kék szeme. Vele vagyok itt a leginkább jóban bár itt mindenki szeret mindenkit. Néha mindenek elhordjuk a másikat de csak a feszültség miatt van. Kisminkel a szokásos füstös szemek de most egy kis csillámport is tett rá, élénkvörös rúzs és egy enyhe pirosító! Felvettem a szokásos feszülős ruhámat. A fél fenekem kint van belőle hosszú ujjú teljesen rám tapad kissé latexos hatást kelt és a köldökömig van egy cipzárja. Felvettem a párducmintás magassarkúmat. Mina már előttem állt teljes harcdíszben. Neki egy mini kék sortból és egy ezüstös melltartóból, na egy ugyanolyan cipőből áll a szettje. Már csak a rózsaszín paróka kellet és kész is voltunk. Épp időben.
-Kedves emberek- mondta Elena.- Ma egy fontos személy van a köreinkben: Vin. Örülök, hogy eljöttél. Intett egy szőke hajú fekete szemű pasas felé.- Neked ma a legkeresettebb táncosunk fog öl táncot lejteni. De ki kell várnod a sorodat először lemegy a műsor utána jön csak a te szórakozásod. És most kezdődjön a show.- ez volt a mi végszavunk.
A Lady Marmalade-la táncoltunk. Szexisen előre sétáltunk rudakhoz és ringattunk magunkat a szám ritmusára. A szám felénél lehúztam a zibzáromat.- Játsszuk egy kicsit velük.- négykézlábra mentem és macskás mozdulatokkal előrementem. Amint a szélére értem egyből a ruhámba gyömöszölték a pénzt. Visszaálltam két lábra és visszamentem a rúdhoz. Elkezdtem lehúzni a vállamról a ruhát. Gyorsan átnéztem Mina-hoz és láttam, hogy ő már a sortját veszi le és felül teljesen meztelen. Így hát én is lehúztam magamról a ruha felső részét a férfiak fütyültek és kiabáltak. Pördültem párat a rúd körül és végigsimítottam magamon. Evvel lehet húzni az agyukat. Mivel a ruhámba nem tudnak pénzt rakni így a színpadra kikészített kalapba dobálják. Hátat fordítottam neki és letoltam a ruha maradék részét de volt alattam egy tanga. Jól bepúcsitottam neki. Leültem a színpad szélére és csináltam szexis mozdulatokat. A pénzt a tangám szélére gyömöszölték csak azért, hogy hozzámérjenek. Sok szexmániás balfasz akit nem elégít ki otthon a feleség vagy a barátnő. Hát így jártak a férfiak és a nők is. De van itt egy-két mutatós férfi is.
A szám lassan véget ért. A végén felkaptam a ruhámat és a kalapot és bementem a színpad mögé. Most vagy fél órán keresztül nem lesz senki a nyakszínpadon. Mina-t berendelték az egyik box-ba ahol kijelentették, hogy nem csak táncra kellet nekik. Persze a dupláját fizették de nem bánták
-Hányan is vannak?- kérdeztem Mina-t.
-Hárman. Könnyű lesz és reméljük nagy faszuk van.- mosolyodott el. Gyorsan magamra kaptam egy- a tangámhoz illő- melltartót megigazítottam a sminkem és jött is be Stefan.
-Eszméletlen szexi voltál. Eddig nekem miért nem táncoltál?- markolt bele a fenekembe.
-Mert nem kértél de ha megkérsz táncolok neked.
-Rendben de legyen egy öl tánccal egybekötött dugás. Okés?- hát ja mi nem szeretkezünk
hanem dugunk de még mekkorákat szoktunk.
-Rendben.- simítottam végig ágyékán mire felmordult.- Vár a kliens.- mosolyodtam el huncutul. Hányszor volt, olyan hogy épp, hogy végeztem a szobába Stefan berontott és szó szoros értelmében úgy megdugott, hogy majd elaléltam és ilyenkor állatában minimum a három menet a maximum… hát eddig hét a rekordunk. Őt megértem, hogy kibírja, mert hát vámpír de hogy én. Az biztos, hogy bazira szexmániás kis kurva lettem. De ha már itt tartunk kurva is vágyik.
-Hello bizonyára te vagy Bell.- simított végig a combon Vin. Hmmm szívesen kipróbálnám egy menetre.
-Igen.- hajoltam a füléhet és belebúgtam.- Te meg Vin.- simítottam végig a mellkasán. Pördültem fordultam körülötte párat. Kapott pár csókot és már a szerszáma harcra készen volt.- Te most ingyen megkapsz.- húztam magam után a szobámba. Rá van írva „Bell szobája!” itt szoktam és szexelni.
Benyitottam és a pasi egyből rám vetette magát. AZ ajtónak nyomott és semmi kényeztetés után egyből határozottan belém hatolt. Gáz! Nagyon gáz! Semmi óvszer. De most kit érdekel. Még Stefan-nal is durvább és ez jól esik! Nagyon jól. Nagyokat nyögtem. Hatalmas sikítással magamat meg magam at orgazmusnak és a férfi is követte.
-Oltári vagy baby.- smárolt le. Elena kopogott és bejött. És a következő végzetes szavakat, mondta:
-Isa valamilyen Cullen-ek keresnek téged.

Cipő:

Mina ruhája:

Bella ruhája:


Na alkor 5 komit!

Puszika!:) :D

6 megjegyzés:

hella_eila írta...

Tényleg erős 18-as :D nem csak a történtek hanem a beszéd is, de nagyon kiváncsi vagyok, hogy mit fogsz belőle kisütni :D várom a kövit.. Cullenék.. tuti Alice, mekkorát fog nézni, hogy Bellából ribi lett :D jó volt :)

Rosella írta...

Hát ez, nagyon dúrva!
Bellából egy akaratos ribanc lett!
De végül is..nekem így is jó!
Jááj! Jönnek a Cullen-ék..
Kíváncsi vagyok, hogy a család mely tagjai érkeztek meg..
Wíí..forró a hangulat! ;)

Mimi írta...

iiihaaa =D
eszméletlen jó lett =D
huha bella ninfomániás xD
cullen-ék?? :O
nagyon várom a kövit x)
puszi Mimi

L írta...

csatlakozom az előttem szólokhoz..nagyon jó lett :)
várom a folytatást..:D sztem Esme lesz aki jön..vagy Emmett..:D nah akkor dőlnék ha Emmett lenne :D
jaj kíváncsi vok :d

puss

roberta írta...

Szia!
Bella jól lebukott:D
De Esme-től lehet a drót, de vajon melyik is az:S
áhh kíváncsi vagyok:D , de nagyon:)

Mimi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Megjegyzés küldése