2009. november 15., vasárnap

3. fejezet

És itt van a kövi. Tudom, hogy felesleges kiírnom de kötelességem: 18 éve aluliaknak nem ajánlott

Nászút
Edward szemszöge

Végre Bellával a repülőn ültünk. Az esküvőnek- számomra- két felejthetetlen része volt. Az elő- és a legfontosabb- az oltár előtt mikor kimondta, hogy „igen”. A második pedig mikor lehúztam a combfixét. Eszméletlen érzés volt mind a kettő de főleg az mikor a combjától kezdve a bokájáig végigsimítottam a kezemet. De az is igaz, hogy a combdíszt a számmal húztam le de akkor is jó volt végigsimítani a lábán.
-Kérem csatolják be az öveiket mer leszálláshoz készülődünk.- szólt bele a hangosbemondóba a légkísérő. Bella rám mosolygott. Az elmúlt egy órában megunta, hogy nem mondom meg nek hová megyünk.
Pár perc múlva már a csomagokat vártuk.
-Na Edward mond meg hova megyünk.- kérlelt.
-Nem-nem. Mondtam már Mrs. Cullen, hogy nem mondom meg.
-Nagyon gonosz Mr. Cullen.- mosolyogva magamhoz öleltem. A beszélgetés végére megérkeztek a bőröndök mi meg átvettük őket és beültünk egy taxi-ba. Egészen a kikötőig meg sem álltunk.- Edward mégis hova megyünk?- tette fel újra a kérdést.
-Majd meglátod szerelmem.- pusziltam meg az arcát.
Kipakoltuk a csomagokat a taxi-ból át a hajóba, és már a hajóval száguldottam.
-Szerelmem látod?- mutattam egy sziget irányába.
-Igen.
-Az Esme szigete.
-Esme? Esme-nek van szigete?- nézett rám kérdőn.
-Igen. Még Carlisle vette neki ajándékba. És anya meg felajánlotta, hogy tartsuk itt a nászutat.
-Ez nagyon kedves tőle.- mosolygott rám kedvesem. A szigetig még pár percet kellet utazni. Amint odaértünk Bellát kisegítettem a hajóból és bevittem a cuccokat amíg ő nézelődött.- Ez nagyon szép!- jelentette ki kedvesem. Én csak elmosolyodtam és felkaptam az ölembe.- Edward te meg mit csinálsz?
-Vannak dolgok, amiket a férjnek kell megtennie. Pl. átvinni a feleségét a küszöbön.- rámosolyogtam ő meg vissza.
A hátralévő napban úsztunk és felfedeztük a szigetet.

Bella szemszöge

Egyszerűen csodálatos volt Esme szigete. A ház nagyon hasonlított a Cullen család házára. Világos és tágas.
Edward-al egész nap úsztunk és a szigetet fedeztük fel. Este aztán eljött az a napa mire szinte azóta várok, hogy együtt vagyunk.
Kinyitottam a bőröndöt és azt hittem ott helyben elájulok. Az össze ruha amit beraktam kisebbnél kisses fehér nemük voltak- mert hát két bőröndöm volt- volt ott kék, rózsaszín, sárga lila és a világ összes színe. Eléggé kihívóak voltak.
A legtetején egy kis cetli volt Alice kézírásával.

Bella.

Ha hazaértek leszedheted a fejemet de meg fogod hálálni. Az első estére a fekete halvány rózsaszín fehérneműt vedd fel. Garantálom, hogy Ed nem fog tudni neked ellenállni.

Puszi: Alice

Ui.: legyen nagyon jó a nászutatok, és ne fogjátok vissza magatokat. A bútor miatt ne aggódj majd én megoldom.


És tényleg a fehér neműk legtetején egy fekete halvány rózsaszín fehérnemű volt.
Igen sexy fajta. Felvettem. El kellet ismernem, hogy jól állt. Gondoltam kimegyek és behozom a vizes fürdőruhámat. Csakhogy nagy meglepetés várt. Edward nekem háttal állt. Meghallott és megfordult. A szemében hatalmas vágy támadt, hogy meglátott. Odajött hozzám és a fülembe súgta.
-Észveszejtő vagy.- válaszolni sem tudtam, mert az ajkai mohon csaptak le az enyémre. Nem voltam rest viszonozni. A következő pillanatba már az ágyon feküdtem ő meg felettem volt. Elkezdte csókolgatni a nyakamat. Én meg közben a hátát simogattam. A lábaimat a csípője köré fontam és éreztem, hogy nekem feszül a férfiassága.

Edward szemszöge

Itt álok a szobába és várom, hogy Bella kijöjjön a fürdőből. Hallottam, ahogy nyílik az ajtó. Megfordultam és azt hittem ott helyben leteperem. Egy fekete és halványrózsaszín fehérnemű volt rajta. Odamerem hozzá és a fülébe suttogtam.
-Észveszejtő vagy.- nem bírtam tovább és mohon csaptam le ajkaira. A következő pillanatban már az ágyra fektetem és én meg a nyakát csókoltam, miközben ő a hátamat simogatta. Érezem, hogy az ágyékom egyre jobban megmerevedik. A lábait a csípőm köré fonta és biztos voltam benne, hogy ő is érzi. Itt valami elpattant bennem, és nem bírtam tovább.
-Remélem nem nőtt túlságosan a szívedhez ez a fehérnemű.- mosolyogtam rá féloldalasan.
-Hát nem is tudom, de úgy is van még elég.- ezt nemnek vettem és egy határozott rántással letéptem róla a fehérneműt. És ott feküdt előttem csupasz valójában- Hé ez nem ér.- és ő is letépte rólam a boxeremet. Igaz, hogy már mind a ketten esztelenek voltunk de attól még tovább kényeztettük egymást. Éreztem, ahogy megemeli csípőjét. Ezt annak vettem, hogy ő is akarja. Szépen finoman belecsúsztattam a férfiasságomat. Éreztem, hogy egy pillanatra megmerevedik a fájdalomtól és nem mertem mozdulni. De nem sokra rá megmozdította a csípőjét és én vele együtt mozogtam. Egyre gyorsabb és gyorsabb tempót diktáltunk egymásnak. Egyszerre értük el a csúcsot. Teljes súlyommal ránehezedtem ő csak átkarol és így feküdünk egészen reggelig.
-Köszönöm.- suttogta de így is tökéletesen hallottam.
-Mit?
-Az, hogy megadtad nekem ezt.
-Inkább én köszönöm. Tudnod kel, hogy még soha senkivel nem voltam együtt és nem is bántam meg. Szeretlek.- csókoltam meg lágyan
-Én is szeretlek.
Még vagy 1 hónaport töltöttünk Esme szigetén. Egymást is megleptük. De a bútorok nem élték túl, de Alice megnyugtatott- igen közben felhívott- hogy ő majd elrendezi a bútorokat. Bella minden eset egy újabb és újabb fehérneművel lepett meg. Még arra is sikerült rávennem, hogy próbáljuk ki emberkén- és bátran bealhatom- hogy úgy sokkal jobb. Érezni, ahogy a szíve egyre gyorsabban ver, és felhevült testét nekem nyomja. Nagyszerű érzés.
Sajnálatos módon letelt az 1 hónap és haza kellet menünk. Igaz, hogy már hiányzott a család de olyan jó volt, hogy csak mi ketten voltunk Bellával.
-Sajnálom, hogy itt kell hagyni e a szigetet. Bújt a karjaimba szerelmem.
-Hidd le én is.

***

A reptéren a család várt ránk. Mindenkit boldogan megöleltünk és indultunk haza. Természetesen Emmett beszámolót kért, de mi csak annyit mondtunk le, hogy áll még a ház nem úgy mint amit akkor mikor ő és Rose voltak ott.
-Szeretlek- jött oda hozzám a kedvesem.
-Én is. Mindenkinél jobban!- csókoltam meg.






Ezt a fehérneműt hordta Bella az első éjszaka.

Kérlek titeket KRITIKÁT!
Puszika!

4 megjegyzés:

Unknown írta...

nagyon jó lett!!!!!!:)
várom a folytit!!!!!!!!!!!:)

Névtelen írta...

Nagyon jó lett...Mikor lesz kövi?

คภςรא írta...

jujj ez nagyon jóó lett alig várom a folytit lécci siess vele
puszi

kácsa írta...

Sziasztok!

blejlacska94: köszönöm és sietek!

Bea, Bella: köszike, és a folytatást még nem tudom.

Ancsi: neked is köszönöm és megpróbálom jövőhét közepére megcsinálni, de nem ígérek semmi biztosat.

Puszika! :) :D

Megjegyzés küldése