2009. november 24., kedd

5. fejezet

Átépítés
Edward szemszöge

A lányok fejében nem hallottam mást, mit, hogy átépítés lesz.
Persze a gyerekszobák maradnak olyannak mit, amit Bella és én- már 5 hónapja- csináltunk. De anya, Rose és Alice kitalálta, hogy építsünk át mindent. És ezt sajnos az én Bellám is „elkapta”. És most ő is teljesen be van zsongva. Szerencsére nem annyira mit Alice-ék, de akkor is már ő is faggat, hogy milyen legyen a háló. De én csak annyit mondtam, hogy „Rád bízom szerelmem!” Így hát mi srácok elmentünk egy hétre „kirándulni”.
-Te Ed. Re sem tudod mi ütött a lányokba?- jött oda Emmett.
-Én sem tudom. De szerintem köze lehet a terhességnek hozzá.
-Na és szerinted Jazz?!- fordult most Em Jasper-hez.
-Én sem tudom, de szerintem nem is fogjuk megtudni. Végül is csak a végeredmény számít.
-Igaz de akkor is miért nem maradhattunk segíteni?- gondolkozott Em.
-Biztos meglepetést akarnak nekünk szerezni.- kacsintott rá Jazz Em-re. Erre mind a hárman felnevettünk.
-Mi ilyen vicces fiúk?- jött oda Carlisle.
-Azt találgattuk, hogy vajon a lányok minek akarnak teljes átalakítás. Hisz így is szép az egész ház. Csak legyen nagy TV.- kuncogott Em.
-Ne is tudom. Mielőtt eljöttük a lányok azon tanakodtak, hogy nem biztos, hogy jót tenne a kicsiknek a TV. És Rose aggódik, hogy majd szívesebben néznéd a Tv-t, mint, hogy a gyereketekkel foglalkozz. Így hát felvetettem nekik, hogy ne legyen TV. Azt mondták, hogy nem is rossz ötlet és lehet, hogy ki fogják dobni a TV-t.- nem hagyhattam ki Emmett szívatását.
-Hogy micsoda?! Ez úgy sem merik megcsinálni.- háborodott fel Em.
-Tényleg Ed.- fordult hozzám Jasper.- Alice azon tanakodott, hogy lehet, hogy kidobja Bella összes ruháját és lecseréli az összeset fehérneműre. Mivel állítólag Bella ki nem állhatja azokat a sexy fajtákat.- vigyorgott rám. Nem bírtuk tovább és kitört belőlünk a röhögés. Tudtuk jól, hogy egyik sem fog bekövetkezni de akkor is jó érzés volt.
De valahogy bennem ragadt, hogy Bella, mint egész nap olyan fehérneműben, mint amit a sziget hordott. Nagyon jó lenne csak attól tartok, hogy amint Bella felveszi max. fél órát fog rajta maradni. Mintha valaki bekapcsolt volna egy vetítőt és csak egy képet, láttam: amint Bella a fekete fehérneműben van. Még a szigeten. Éreztem, hogy kezd nagy hiányom lenni a szerelmem iránt, és egyre jobban vágytam rá.
Már éppen elhatároztam, hogy visszamegyek, de éreztem, hogy megnyugodok.
Biccentettem egyet Jazz felé.- Na végre, hogy magadhoz tértél mát vagy 5 perce csak bambulsz. Apa már tartott, hogy valami baj történt. Nyugi Emmett már a 2-dik perc után megunta és elment. De még hallgatózik. Azért beszélek hozzád fejben. És lehetőleg ne gondolj Bellára, mert akkor általában nagy vágy támad benned, és én nem bírom.- ez volt a végszó és elrohant. Mindenki másik irányba. Emmett medvékért Jazz is de neki kell valami növényevő. Apa Jazz-al tartott én meg mentem az oroszlánért.

***

Egy hétig voltunk távol. De azt egyikőnk sem gondolta volna, hogy ilyen szinten át lesz építve minden.
Elsőnek a konyhát nézhettük meg. A „régi” sötét fabútor helyett most világosabb volt. De most nem kétoldalt húzódott a bútor, hanem bekanyarodott középre. A szekrények nagy része fehér volt de volt üveges is.
Az étkező maradt olyan amilyen volt.
A nappali nagyon szembetűnő volt. A régi Halvány citromsárga és drappos fal helyett most piszkosfehér volt. A drappos kanapék helyett most szürkék voltak. A szekrény fából volt és van benne egy kis világos. Egy hatalmas TV volt középen. Hallottam Emmett gondolataiban, hogy most már csak a hálójuk miatt aggódik.
A Bella és Én szobám nem is hasonlított a régire. A régi gardrób helyett most egy hatalmas három ajtós szekrény állt. A szobában a barna és a kék uralkodott.
-Hát itt meg mi történt?- döbbentem meg.
-Mi az nem tetszik?- rémült meg szerelmem.
-De nagyon szép. Csak az az érzésem mintha nem is a mi szobánk lenne.- csókoltam meg a feje búbját. Hallottam amint kifújja a levegőt és felém, fordul. Megcsókolt én meg vissza. A lágy csókunk egyre vadabb és követelőzőbb lett. A bal kezemmel a hajába túrtam, míg a jobb kelem a nyaka és a csípője között vándorol. Tudtam, hogy kényelmetlen neki, hogy annyira fel kell ágaskodni hozzám, így megfogtam az egyik lábát és a csípőm köré, tekerem. A másik lábával is megettem. Mialatt én ezen tevékenykedtem, addig ő az egyik kezével a hajamba túrt mialatt a másikkal az ingemet gombolta ki. Éreztem, hogy a férfiasságom egyre merevebb lesz és avval is tisztában voltam, hogy ő is érzi.



Sziasztok! Tudom, hogy nem lett valami hosszú.
A kövi rész a szavazástól függ. De ígérem, hogy abban már beindulnak a fejlemények valamennyire.
És mit mindig KRITIKÁT!
Puszika!:) :D

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jó lett.csak kár hogy most hagytad abba namin1 , jó feji lett.
Bells♥

Rita írta...

Szia nagyon tetszik az oldalad sokszor jártam már itt csak soha nem jutottam el, hogy írjak is, de most van időm így most bepótolok mindent. Nagyon tetszik a történeted és az is ahogy írsz! Várom a folytatást nagyon is! Csak így tovább!

คภςรא írta...

nagyon jó lett várom a folytit remélem hogy az valmivel hosszab lesz

Névtelen írta...

nagyon nagyon jó lett:P
mát nagyon várom a folytatás:P
jajjj olyan kíváncsi nagyok hogy mi lesz velük:)
kinek lesz gyereke meg kinek nem:P
tiszta jó lesz
de remélem hogy nem csak Rose-nak és Esme-nek lesz babája :) :D :P

kácsa írta...

Sziasztok!

Bea, Bella: köszönöm és mint mondtam a szavazástól függ, hogy hogyan folytatom.

Rita: nem baj h eddig nem írtál de köszönöm jól esik és amint vége lesz a szavazásnak nekiállok a folytatásnak.

Ancsi: neked is köszönöm. És igen a folytatás hosszabb lesz.

Névtelen: köszönöm és igyekszem a folytatással és hogy kinek lesz gyereki és kinek nem azt nem árulhatom el. Tudod olyan írói titok.

Puszika!:) :D

Keina írta...

wow. Ed nagyon beindul bellára xD:)
naszóval nagyon tetszett ez a feji is, siess a folytival;)
puszii

kácsa írta...

Szia!

Köszönöm szépen Lana. De akkor mit fogsz szólni a kövi részhez XD. És legtöbbször azt sem tudom mit írjak csak jön magától, ezért szoktak furcsa dolgok kijönni belőle.

Puszika!:) :D

Topa írta...

Nagyon szuper XD És ez az átalakítási láz =D óriási lett pux :)

Megjegyzés küldése