2009. szeptember 25., péntek

Ugrás

Ugrás
Bella szemszöge

Elhagyott! Már több mint fél éve szenvedek. És most itt vagyok a, La Push partjánál pontosabban a sziklán. Mióta rájöttem, hogy ha felelőtlen vagy veszélyes dolgot cselekszek mindig, látom és hallom Ő-t. Nem merem kimondani a nevét, félek, hogy a bennem tátongó seb még nagyobb lenne. Hiába von itt nekem Jacob nem tudta enyhíteni a fájdalmat, igaz, hogy ő volt nekem a napom de soha nem felejtem el a szerelmet. Nem tudok nélküle élni nem is, tudom mi járt akkor a fejében, mikor azt hitte, hogy el fogom felejteni egy olyan csodálatos lényt, mint őt. Azt sosem értettem miért mondta, hogy nincs az ő fajtájának lelke, de ez képtelenség neki van a világon a legtisztább lelke. Sokan hiányozni fognak de így nekik könnyebb lesz. Elsősorban Charliért aggódóm, hogy mit fog enni, de ha ennyi éven keresztül megoldotta mos is meg fogja. Rene ő is hiányozni fog de ő boldog Pilhel. Jake ő a legjobb barátom de a falka majd segíteni fog neki. Mindenkinek könnyebb lesz Charli végre nem fog a sikításomra ébredni, és nem fogja Renet „zaklatni”, hogy most azonnal jöjjön ide, vagy vigyen el. Hát igen anyának is könnyebb lesz, nem kell majd értem aggódnia. Jake mint mondtam, túl fogja magát tenni rajtam, hisz még csak 16 éves. Az állítólagos barátaim talán csak Angalának fogok hiányozni, de ez sem biztos. Mike, Jess, Erick, Lauren, és Tyler biztos nem fognak hiányolni, mert az utóbbi pár hónapban olyan voltam, mint egy zombi. És végül a Cullen család Edward már nem szeret az biztos, mert akkor, ha szeretne minek hagyott, volna el. Alice ő még csak el sem búcsúzott tőlem persze Edwarad mondta, hogy el akarta de csak van annyi ereje, hogy eljött volna, az ég szerelmére, hisz vámpír. Esme és Carlise voltak a pótszüleim. Emmett hát igen a viccei néha nagyon sértő tudott lenni de feszült helyzetbe jól jött. Jasper és Rosalie ők is hiányozni fognak ahhoz képest, hogy velük nem volt olyan a kapcsolatban, mint a többiekkel.
Ez min kb. 1 perc leforgása alatt fordult meg a fejemben. És ugrok. Legszívesebben sikítanék, de nem merek, nehogy meghalljanak. PLACS. Értem bele a vízbe csak úgy háborgott a tenger. A hullámok ide-oda dobáltak. A tüdőm levegőért sikít. Ekkor a hullám elkapott és neki vágott egy sziklának. Edwarad eközben végig mondta, hogy küzdjek az életemért, és ne adjam fel. De mit ér az életem nélküle, hisz ha ő nincs mellettem, belehalok. Eközben egy újabb sziklának csapódtam neki. Most nem a hátamat vertem be, hanem a fejemet. Az utolsó gondolatom az volt, hogy SZERETLEK EDWARD CULLEN! Utána sötétség biztos most jön a halál elnyelt és soha többé nem, fogok fájdalmat érezni.

Nem tudom mi történt velem, de hirtelen egy fénysugarat láttam. Sok ember mondta, akik visszajöttek a halálból, hogy egy ragyogó fényt láttak. Megérdemlem a meny-t ezek után is ez elképesztő, de hát legyen. Így csak könnyebb lesz?





Bella nélkül
Edwarad szemszöge

Már több mit fél éve elhagytam Bellát. Biztos boldog nélkülem hisz egy olyan szörnyeteggel, mint én hogyan lenne boldog? Nagyon kevesen múlott, hogy a szakítás ne egy szenvedélyes csókba forduljon. Magamban könyörögtem, hogy ne hagyjon elmenni, de nem ez történt nem is tudom, hogy hihette el, hogy nem szerettem. Pedig mennyiszer mondtam neki, hogy te vagy az életem, nélküled nem tudok létezni… és a többi hasonló. Még most is kívánom minden egyes porcikáját. Nem, most nem a véréről beszélek, bár az is csábít (ott), hanem a testéről. Mennyiszer elképzeltem már, de mindi rájöttem, hogy csak ártanék neki.
És most itt ülök a szobámban, Alaszkában. Mindenki megváltozott Alice már nem mosolyog, hisz elvesztette a legjobb barátnőjét. Esme is nagyon szomorú mert Bellát már az előtt, hogy megismerte a lányaként szerette, mert szerettem és ő, viszont szeretett. Carlise is szomorú mer Bella már a 3-dik lánya volt, de próbálja nem kimutatni. Emmett is próbál viccelődni, de már ő sem olyan, mint régen imádott Bella két ballábán nevetni, és imádta zavarba hozni. Jasper hát igen talán neki is majdnem olyan nehéz, mint nekem hisz mindenki fájdalmát átérzi. Sosem mondta ki, de én láttam a fejében, hogy kedvelte Bellát csak félt, hogy rátámad és ez be is következett. Bella a 18 szülinapján, elvágta az ujját és Jazz nem tudta türtőztetni magát, akkor határoztam el, hogy elhagyom. Jazz még most is szégyenli magát. És hát Rosalie ő nem az, hogy nem kedvelte Bellát, hanem féltékeny volt, hogy ő vámpír Bella pedig ember és lehet gyereke. A családban mindeni tudta, hogy Rosenak minden vágya egy kisbaba. Éppen kezdet megbarátkozni, hogy Bella is a család tagja. Ő sem mondta ki, de láttam, hogy ő is sajnálja Bellát és mindanyuinkat. És hát én teljesen összetörtem a nem dobogó szívem millió, és millió darabban hever. Gyakran zongorázom az altatóját. A többiek nem értik miért rakom oda a limonádés üvegnek a kupakját. Az az a kupak volt, amikor Bellával legelőször ebédeltünk együtt és azt a mindenhova magammal vittem a vadászatra a suliba egyszerűen mindenhová. Bellának semmi nem maradt tőlem legalábbis ő azt hiszi, hisz a képeket és a CD-t Alice elrejtette a parketta alatt. Emlékszem anyukájának képeket akart küldeni én kivettem belőle a közös képeket és megtartottam. Ha már úgy sem felejtek legalább ne a szomorú arcát, lássam, hanem a mosolygósat. Tudom önző dolog, de muszáj, hogy ne akarjak meghalni. A családom nem rég jelentette be, hogy költözünk Londonba. Mer a lányok nagyon nem, bírják, hogy nem mehetnek vásárolni. Legalább ezt a kis örömet ne vegyük el tőlük. De nekem volt egy utolsó kívánságom had lássam utoljára az én Bellámat, beleegyeztek, de csak akkor, ha valaki jöhet velem, hogy ha képtelen vagyok, akkor elrángasson onnan.
És hirtelen valami rossz érzés fogott el de az a fajta mikor érzem, hogy Bellával nagy baj fog történni.
-Jesszusom csak ezt ne, most azonnal oda kell mennem!

Rosalie szemszöge

Mióta Edward elhagyta Bellát mindenki letargiába esett. Emmett nem viccel már senkivel és nem kéri heti 2 alkalomnál többször, hogy feküdjünk le, pedig ez nálunk heti 4-5 alkalom volt. Nem tudom mi történt vele és mindenkivel. Ed után Alice viseli a legnehezebben nem, mosolyog, és nagyon ritkán lát a jövőbe az is csak akkor, ha magától jön. Nem csodálom, hisz elveszette a legjobb barátnőjét, de az volt a legrosszabb neki, hogy ő látta Bellát olyanak, mint mi. Esme hát ő nem csak a harmadik lányát, hanem a fiát is elveszette. Mi hatan Én, Emmett, Alice, Jasper, anya és apa szoktunk beszélgetni, de Ed ki sem mozdul a szobájából. Kivéve akkor, ha suliba megyünk, vagy vadászni, néha le szokott jönni, zongorázni Bella altatóját egy kupaknak! Tudom, hogy nem szép dolog de én kiröhögtem. Erre ő csak rám mordult de senkinek nem mondta el, hogy mért hozza vadászatra, és miért zongorázik neki, de van egy megérzésem, amik mindig be szoktak igazolódni, hogy valamiien úton módón kapcsolódik az a kupak Bellához. Nem értem Edwardot hisz ő hagyta el Bellát nem, pedig fordítva. A nem dobogó szíve ripityára van törve. Az ő bánatát nem lehet szavakba foglalni. Igaz, hogy Bella nem a szívem csücske volt de kezdtem megbarátkozni a gondolattal, hogy ő is a családhoz fog tartozni. És erre mit derült égből villámcsapás Edward szakít vele. Azt mondta, hogy nem karja, hogy bármi baja essen Bellának. És jobb lesz Bellának nélküle, boldogabb és békésebb lesz az élete. Jasper még most is szégyenli magát, a miatt, amit tett, de neki is hiányzik Bella, ha csak azért is, hogy Alice újra mosolyogjon bármit, megtenne. És végül Carlisle ő is ugyanúgy érez, mint Esme. Egyszerre két gyerekét is elvesztette. A munkába temetkezik. Ő is bármit megtenne, hogy Esmejt újra boldognak láthassa, de ő tudja, ez csak akkor jön el, ha Edward megint szívből mosolyog, de azt az örömet csakis Bella tudja visszahozni a családba. Bekel valljam Bella nem csak Ed-et változtatta, meg hanem az egész családot, ha akarta, ha nem és szerencsére jó irányba. Edward sosem volt még olyan boldog mit akkor Bellával. Alice is boldogabb lett, mivel lett egy barátnője és ez által Jasper is boldogabb lett. Emmett jókat röhögött Bella két ballábasságán és ez néha engem is mosolyra késztetett. Nem mondtam senkinek, de Bellát el akartam vinni, vásárolni, hogy jobban megismerjük egymást, bár tudom nem nagyon, van oda a dívatért és a vásárlásért, de én rávettem volna Edwardot ő meg rábeszélte, volna Bellát. Esme is sokkal boldogabb lett mindannyiinkat szeret, de Edet jobban mer ő volt az első gyereke a kisbabája halála után és Edwardnak köszönhetően kapott még egy lány, akinek főzhet is, és ráadásul meg is eszi minden rosszallás nélkül. Carlisle is nagyon megkedvelte Bellát hisz a fiát boldogabbnak látta, mint valaha és igen érdekesnek találta, hogy Bella érzi a vér szagát és le is, tudja írni, és ráadásul Edward nem hallja a gondolatit.
Szerencsére hamarosan költözünk Angliába, mert Alice és én már nagyon untuk, hogy nem járhatunk csak akkor vásárolni, ha esik az eső. Azt mondták már ezt a kis örömöt sem akarják elvenni tőlünk. De Ednek volt egy utolsó kérése had menjen el utoljára megnézni Bellát had, lássa, hogy tovább lépet és most boldog valakivel. De én beleborzongok, ha meglátom Mike vagy valaki más oldalán valahogy nem, tudom elképzelni. Mer hát én, kísérem el Edwardot mer Carlisle fél, hogy ha egyedül megy kísértésbe, esik és, hogy Bellát elhozza vagy, hogy ott maradjon. Őszintén nem értettem miért de nem is kérdeztem. Azt sem tudom, hogy Ed miért engem választott de az sem érdekel. Tudom, hogy rossz dolog de fohászkodok az úrhoz, hogy Bella ne legyen boldog akkor talán Edward visszamegy hozzá, és az lenne a legjobb, ha Bella visszafogadná, mert akkor minden a régi lenne. Fogalmam sincs mit csínjak, mert ez így nem mehet tovább még néhány hónap és szétesik az egész család és annak nem lesz jó vége.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Még ez a kevés is, amit írtál, nagyon tetszett.
Bár van benne néhány helyesírási hiba, nekem baromira bejön.
Kérlek, FOJTASD!!!!!

kácsa írta...

Szia!

Köszi. És próbálok odafigyelni. a Suli miatt mindig csak este jutok géphez, de hétvégénként 2-3 feji lesz fent!

Király Enikő írta...

Nagyon jó!Van viszont egy észrevételem:
Akit itt Chars Cupernek hívnak.No, annak a képe egy másik blogon is kint van, szerintem meg kéne beszéljétek, itt a link, persze csak ha érdekel ez:
http://keiju-pick.blogspot.com
Meg még jó néhány láp emlékeztett sztárokra.Amúgy a rajzokat te csináltad?
kireni

Topa írta...

Néha le szokott jönni, zongorázni Bella altatóját egy kupaknak! XD ezen szakadtam a röhögéstől :D nagyon jó a történet imádom és ez még csak az első feji úú de jó pusz

Megjegyzés küldése