2009. október 5., hétfő

10. fejezet

Ez és a kövi feji csak Bella szemszögéből lesz.
És kritikát légyszí!


Képesség, vagy képességek?
Bella szemszöge

Egy furcsa ezüstös fény keletkezett körülöttem. Láttam, ahogy a többiek a szemük elé teszik a kezüket.- Ennyire vakítana de hisz engem nem is bánt. De egyáltalán mi ez a fény?- még ehhez hasonló ezernyi kérdés kavargott a fejemben.
De akkor hirtelen eltűnt a fény és valami furcsát éreztem. Dobogott a szívem.
Olyan érzés volt mintha újra ember lennék. Nem láttam olyan élesen a hallásom is a régi volt és a szaglásom is. A többiek kikerekedett szemmel néztek rám.
Ami ez után történt túl gyors volt. Azt vettem észre, hogy Chars felém, fut, de kör-belül tőlem 15 cm-re mintha belecsapódott volta egy falba de vissza is pattant, a legközelebbi fának repült. Borzasztóan szaporán vettem a levegőt.
-Hát ez meg mi a…- a mondatot Dave nem tudta befejezni, mert le kellet fognia Chars-ot, hogy ne támadjon megint rám.
-Bella ezt meg, hogy csináltad?- kérdezte Sziszi.
-Ne… nem tud… nem tudom?- dadogtam.
-Mire gondoltál, aminek köszönhetően „visszaváltoztál”?
-Hát Ööö… arra, hogy kíváncsi lennék vámpírhallással a szívverésemre.
-Akkor most koncentrálj arra, hogy „újra” vámpír legyél!- én koncentráltam és most megint jött az a fény. És hirtelen a szívem nem dobogott. A látásom, hallásom, szaglásom a régi lett.- Na én már nem értek semmit.- teljesen kész voltam.
-Most már ellengethetsz Dave már nem, csábít a vére. De… nézzétek még szebb, mint volt.- mindenki elkerekedett szemekkel nézett rám. Nem tudom mi olyan látványos rajtam. De már nagyon zavart, hogy néznek.
-Bocsi srácok de nagyon zavar, hogy néztek.- de meg sem hallották.- HAHÓ!- már nagyon elegem volt de még mindig bámultak. Így hát hazarohantam.
Gyorsan megálltam a tükör előtt és leesett az állam.
Borzasztóan fehér bőröm van még Sana-éknak is több színe, van, mint az enyémnek. Ahhoz meglepő módon halványabb rózsaszín ajkak, és élénk narancsdárda szemek. Kimondottam gyönyörű vagyok. Még az emlékeimből felbukkanó Rosalie-nél is szebb vagyok. Nem gondoltam volna, hogy valaha lehetek ilyen.
A többiek pár perc múlva megjöttek. Folytatták, amit eddig: bámultak. De most legalább tudom miért és már kevésbé zavart. Sziszi oda jött hozzám és megfogta a kezemet.
-Most koncentrálj arra, hogy dobogjon a szívem.- mondta. Tettem, amit mondott. Újra lehetett látni azt az ezüstös fényt, de messze nem olyan erős volt, mint az enyém. De hirtelen meghallottam, ahogy dobog Sziszi szíve.
-Hát ez bámulatos képesség. De vajon mi volt az, ami megakadályozta, hogy Bellára vessem magamat?- morfondírozott Chars. Bennem hirtelen félelem támadt, hogy nem tudom majd visszaváltoztatni Sziszi-t, vagy ha hozzáérek valakihez az át fog változni.
-Hé Bella hogy csinálod ezt?- jött oda mellém Sana.
-Mégis mit?- nem értettem miért kérdezte.
-Hatalmas félelem van benned, de nem tudom eltüntetni. Mintha egy falba ütköztem volna. Dave megmérnéd milyen képessége, van?- fordult a testvéréhez.
-Megmérni azt meg hogyan?- értetlenkedtem.
-Hopsz. Elfelejtettem szólni Dave képességéről. Fel tudja mérni más vámpírok képességét.- na ez teljesen ledöbbentett.
-Rendben. Bella most hozzá kell, érjek a fejedhez.- én csak bólintottam. Pár percig a keze a halántékomon volt de aztán levette és teljesen ledöbbent arcot vágott.
-Na milyen képessége van?- kérdezte Dave.
-Szerintem Bella előbb „csináld vissza” Sziszi-t utána meg menjünk le a nappaliba.- gyorsan megfogtam Sziszi kezét és megint jött az a fény, de most már nem dobogott a szíve. Lementünk és mindenki elfoglalta a helyét.
-Na mi volt az a képesség, amiért le kellet ülnünk?- kérdezte Sana.
-Nem csak egy képessége van, hanem több.
-Több?- szólalt meg egyszerre mindenki. Kivéve én.
-Igen. Na szóval itt van ez az újra emberré változás dolog. Eléggé összetett. Amint láttuk elég egy érintés és egy kis koncentrálás. Ilyenkor minden emberi szükségletre szükség van. Más szóval inni, enni, aludni stb. De nem öregszik az illető. Nem kell vér innia, de emberi táplálék attól még kell neki. De embert nem tud átváltoztatni, mert nincs meg benne az a fajta méreg, amit el tud vonni, illetve vissza tud adni. Van egy olyan tippen ilyenkor a nőknek még gyerekük is, lehet, mert hát vér és a test is tud változni, de nem öregszünk, mint már mondtam.- én csak hápogtam hang nélkül mekkora hatalom, és még van de vajon mi az? Amint láttam nem csak én, vagyok, így hanem a többiek is.
-De állj, honnan tudsz te ennyi mindent a képességéről?- fordult vele szembe Chars.
-Elég nevetséges lesz, de egy hang mondta el a képességeit.- erre csak kikerekedett szemeket kapott.- Na akkor folytatom. A következő egyfajta pajzs. Megjegyzem ezt már emberként is, éreztem nála. Ez is eléggé összetett. Van egy mentális, ami megvédi minden „agyba” trénő dolgot. Tudjátok, van a Volturi- ezt neked Bella, még elmondjuk, hogy kik ők- náluk ott van Jane az ő képessége nem, hatna rá, ahogy Alec is meg Aro-é is. Mert hét ez mind mentális. De ezt a pajzsot ki tudja terjeszteni másokra is-ezt sok gyakorlással el, lehet érni- ilyenkor az, altatta lévők is védve, vannak. De ha egy olyan illető is alatta van, akkor az tudja rajta használni a képességét. De ehhez a pajzshoz hozzá is tartozik még egy rész. Az a fizikai. Ilyenkor még testileg se lehet bántani sehogy. Ez lehet a magyarázat, arra hogy miért ”pattantál” vissza róla Chars.- én csak tátott szájal, hallgattam a képességeimet.
-Egyszerűen hatalmas képességek.
-Ki mondta, hogy befejeztem?
-Micsoda még van?
-Igen, és ha hagyjátok, hogy végigmondjam akkor meg is, tudjátok.- erre csak bólintottunk, és ő folytatta.- Van egy olyan képessége, ami átveszi mások képességét. Szóval te most még pluszba rendelkezel az én és Kasandra képességével is. De ez nem minden de tovább is tudod fejleszteni. Míg Sana csak egy érzelmet tud szétárasítani addig te többet is, ha majd kigyakoroltad. Az enyémet meg csak annyira, hogy nem kell megfognod az illető fejét, hogy tudd milyen képessége, van. Ja és ott van még a gyorsaságod, ami nem fog csökkenni erősebb, vagy mint 50 „újszülött” együtt véve. A látásod a hallásod és a szaglásod is jobb, mint bárkinek. És szerintem, van még az, hogy rendkívül gyorsan tanulsz. Mert hát ilyen rövid idő alatt elsajátítani az e „emberré” tévős dolgot, briliáns.- teljesen ledöbbentem ezernyi dolog kavargott a fejében de egy mindegyiknél hangosabb volt.
ERŐS VAGY TÚLONTÚL ERŐS! BÁRKIT BÁNTHATSZ, AKIT SZERETSZ! LÉGY ÓVATOS!

7 megjegyzés:

Anyíta írta...

tyűűű. ez nayon jó kis rész lett. gratula. komolyan. Már alig várom a kövit. :)
pusz

Névtelen írta...

Szijja!

Pár napja kezdtem el olvasni a történeted és NAgyon teszik!Grat hozzá csak így tovább várom a folytatást mikor leszz?:):D

Pus:Lili

Névtelen írta...

huhh nagyon jó lett folytit hamar remélem hamarosan Edward és Bella találkoznak az jó lenne

mesi28 írta...

huh,csak kapkodom a levegőt

кαт *-* írta...

hűha :D nagyon nagyon nagyon szuper lett!!!!

kácsa írta...

nagyon szépen köszönöm mindenkinek

Topa írta...

Ez is eszméletlen mint az eddigiek :D és ennyi képességet :O egyszerűen hihetetlen most olvastam el de már alig tudom számon tartani hogy mik a képességei !!!

Megjegyzés küldése