2009. október 5., hétfő

Jubileum


Mivel fel lett rakva a 10-dik feji ezért elárulok egy titkot még úgy kb 7 fejezetes a történet. Ha majd felkerül az utolsó előtti feji kiírok egy szavazást de lehet, hogy többet attól függ, hogy az első szavazás, hogy alakul.
Na de eltértem a tárgytól. Köszönöm azoknak akik írnak kritikát nagyon sokat jelent nekem.
A kövi fejezetben Bella és az egész "új" családjának megváltozik az élete. Hogy miért, olvassátok el!

Puszika!

Ui: egy kis meglepi:
3 hónapja, hogy a kis Tina megszületett. Szőkés haja és barna szeme van. Egy kis tündér. Imádom nézni, ahogy alszik, olyan megnyugtató. Ez emlékezett arra az emlékemre, amikor Edward nézte, ahogy én alszom. Sziszi-t már visszaváltoztattam, mert a kicsinek nem kellet több anyatej.
A gondolataimból a kiabálás ébresztett fel egy idegen hang is volt köztük. Amikor leértem azt láttam, hogy egy idegen vámpír kezében van a kis Tina.
-Á Bella érted jöttem.- mondta az idegen vámpír. Hosszú szőke haj és piros szem. Szépnek- szép de az én nyomomba sem érhet.- Igazán gyönyörű vagy, nem gondoltam volna, hogy egy ilyen szép vámpírért kell jönnöm.- én csak savanyúan elmosolyodtam.
-Miért akar magával vinni?- kérdeztem.
-O… én buta még be sem mutatkoztam Vanessa Volturi. Aro küldött érted.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése