2009. október 6., kedd

11. fejezet



Tina és Tina szobája


Volturi
Bella szemszöge

-Na akkor Bella akarod hallani mi a Volturi?- ilyen hülye kérdést.
-Igen persze.- erre ők csak elmosolyodtak. De már megint bámulta.- Azt hiszem jobb, ha ember vagyok, mert akkor hamarabb végzünk.- választ nem várva átváltoztam. Most senkit nem zavart a vérem illata.- Most nem zavar a vérem?
-Nem, mert akkor hirtelen jött nagy dózisban most meg számítottunk rá.- csak bólintottam. Sziszi kezdett mesélni.
-Na szóval a Volturi mondhatjuk úgy, hogy a mi fajtánk királyi családja. Egy szabályt be kell tartanunk. Mégpedig: ember nem tudhatja, meg mik vagyunk. Három vezető van. Aro, Caius és Marcus. Ők a vezetők. De mondhatjuk úgy, hogy Aro a fő feje a családnak. Mert hát igaz, hogy 2 az 1 szemben dőlik el a szavazás, de rá mindenki hallgat. És ott vannak még a testőrök is. Igen jól hallottad. Semmien, úton-módon nem akarják, hogy megöljék őket. Aro mániájának köszönhetően sok tehetséges vámpírral vették körbe magukat. Ott van Jane ő mentálisan fájdalmat, tud okozni, de ez olyan nagy, hogy úgy érzed kívülről is, kínoznak. Alec meg képes elvenni az érzékeidet. Látás, hallás és szaglás. De ha nincs éppen különleges erejük, vagy nagyon jó harcosok, vagy a nyomkövetésben jók. És van egy új tagjuk Vanessa ő bárkinek fel, tudja venni az alakját. Sőt még a személyiségét, hangját, új lenyomatát, sőt még az emlékeit is képes lemásolni. Igen érdekes képesség. Na és volna valami kérdésed?- igen érdekes. Törvény. Vezetők. Képességek. Testőr. Sana megfogta a kezemet és valami furcsa képeket, láttam. Őt és Dave voltak kiskorukban. Mindent láttam az elő szerelmet, de még azt is, hogy ki változtatta őket és mikor.- Na ez meg mi a fe…- nem tudtam befejezni a gondolatmenetet, mert egy kezet láttam meg előttem integetni.
-Hahó. Bella. Na végre. Min gondolkoztál el ennyire?- mosolygott Cintia.
-Ööö… volna egy kérdésem. Csak nem a Volturi-val kapcsolatos.
-Mond bátran.
-Az normális, hogy láttam Kasandra „emberi” emlékeit?- mindenki ledermedt.- Ezek szerint nem. Még egy újabb fura képesség!- jesszusom de miért néznek még mindig így rám?- Most meg mit mondtam?
-Ööö… semmit csak tusod Sana nem emlékszik az emberi életére annak is csak kis részét Dave-tól tudja.
-De hisz ez remek akkor még többet meg tudok magamról és a családunkról Dave!- lelkesedett Sana. Dave arcán is szétterül a vigyor. Ennek ő is igazán örült. Éreztem. Hirtelen mindenki érzését éreztem. Kasandra és Dave nagyon lelkesek. Cintia igazán büszke és boldog. Jon érzései kavarogtak. Volt benne boldogság, szeretet, büszkeség és szerelem Sziszi iránt. Igazán furcsa Sana képessége de abszolút de nem bosszantó.

***

Már lassan 8 hónapja vagyok vámpír és Sziszi 7 hónapos terhes. Igen kiderül, ha „újra ember” a nő akkor lehet gyereke. Cintiát és Chars-ot is átváltoztattam, és már lassan jön a baba. Kiderült, hogy kislány lesz, és én leszek a keresztanyja. A kis Tina –mert ez lesz a neve Tina Cuper- lesz a család ki angyalkája. Már a szobája is megvan. Nagyon szép lett.
Sanáva most is eléggé feltűnő kocsikkal járunk, de ha látnák az igaziakat. Ahhoz nem tudom, mit szólnának. Nekem most már van egy mercede-szem Kasandrának meg a régebbi Audija, de kapott egy Ferrarit. Egyből avval kellet mennünk vásárolni. Én is imádom igaz, hogy már másfél éve meg van, de imádom: Aston Martin. A fiúk csak úgy tapadnak ránk. A lányok meg féltékenyek. De azért szereztünk pár barátot.
Az erőmnek is már teljes ura vagyok.
A pajzsot jó sokáig kellet gyakorolni és egyszer el is ájultam. Gyakoroltuk azt ami csak mentálisan. Ehhez sajnos elő kellet keríteni egy régi ismerősüket Novi. El tudja „zárni” mások képességét. Ez csak Sanán tudtuk használni. De sikerül- és pluszba felírhattam még egy újabb képességet a listámra. A fizikai már egy kicsit nehezebb volt. Előszőr magam köré, kellet kivonnom aztán mások köré. De ez is sikerült. Azt a képességet, amiket átvettem tovább is tudtam fejleszteni. Sana képességét úgy sikerül, hogy egyszerre több érzelmet tudok szétárasítani különböző személyek felé. Novi képessége egy kicsit bonyolult. Le tudom „tiltani” az ő képességét és akkor a többieké működik, vagy mindenkiét magam körül.
Az „újra emberré” változás dolgot már olyan szintre emeltem, hogy nem is kell fizikai érintés elég, ha az illetőre koncentrálok. De kiderül, hogy 2 hónapnál többet nem tudok ember alakba tölteni, mer borzasztóan, kifáradok. Az emlékek megmutatását már másoknak is meg tudom mutatni az egésze a jót vagy csak a rosszat. Sőt még korhoz is tudom kötni. A gyorsaság erőm nem gyöngült. A gyors tanulás viszont nagyon jól megy. Beszélem már: Spanyolt, Francia, Olasz, Magyar-na ez elég nehéz volt- Kínai, Német, Horvát, Orosz, Lengyel. Egy hónap egy nyelv. Mondhatom, hogy az életem végre a normális kerékvágásban van.

***

3 hónapja, hogy a kis Tina megszületett. Szőkés haja és barna szeme van. Egy kis tündér. Imádom nézni, ahogy alszik, olyan megnyugtató. Ez emlékezett arra az emlékemre, amikor Edward nézte, ahogy én alszom. Sziszi-t már visszaváltoztattam, mert a kicsinek nem kellet több anyatej.
A gondolataimból a kiabálás ébresztett fel egy idegen hang is volt köztük. Amikor leértem azt láttam, hogy egy idegen vámpír kezében van a kis Tina.
-Á Bella érted jöttem.- mondta az idegen vámpír. Hosszú szőke haj és piros szem. Szépnek- szép de az én nyomomba sem érhet.- Igazán gyönyörű vagy, nem gondoltam volna, hogy egy ilyen szép vámpírért kell jönnöm.- én csak savanyúan elmosolyodtam.
-Miért akar magával vinni?- kérdeztem.
-O… én buta még be sem mutatkoztam Vanessa Volturi. Aro küldött érted.
-Mit akar tőlem.
-Valakitől hallotta a te képességeidről, és igazán felkeltette az érdeklődését. Téged akar testőrének.- mosolyodott el gúnyosan.
-Nincs neki már így is elegendő?- kérdeztem egy kis éllel a hangomban.
-Neki so sincs elegendő. És ha te eljössz velem, akkor a képességed nagyobb lesz, mint az összes többi Voluri-t együttvéve.
-És ha nem megyek el?
-Akkor sajnos ez a csöppség itt- mutatott Tinára- meg fog halni.- halál nyugodt hangon ejtette ki a szavakat.
-Miért tennéd ezt?- kérdeztem, mert ha lehet, akkor inkább ne bántsa, ha nincs rá oka.
-Aro azt monda, hogy bármivel vegyek rá, ha muszáj öljek is.
-Nem teszed meg!- jelentettem ki.
-Még, hogy nem.- elkezdte jobban szorítani Tinát.
-Ne, állj veled megyek!- mondtam hirtelen.
-Bella ne tedd ezt. Te a családhoz tartozol!- Kérte Sziszi.
-Sziszi én életben maradok, de ha nem megyek el, akkor a kis Tina meghal. Ez nem engedhetem inkább, tartozom a Volturi-hoz, mit sem azzal keljen tovább élnem, hogy miattam meghalt egy kisbaba.- hajtottam le a fejemet.
-O. Milyen önfeláldozó.- gúnyosodott Vanessa.- Ja és Aro azt mondta, hogy bármit hozhatsz magaddal.
-Renden. Szeretném a kocsikat és a ruháimat is. Ja és el szeretnék köszönni a családomtól.
-Rendben felhívom Aro nagyurat, hogy belementél és, hogy csináljanak helyet az autóknak és készítsék elő a szobádat.- mialatt Vanessa beszélt Aro-val engem a családom próbált győzködi, hogy maradjak. De én mindig azt mondtam, hogy Tina nem halhat meg. Erre ők mindig hallgattak, és békén hagytak.
-Bella. A mai 3: 30 géppel megyünk a kocsiid és a ruháid holnapra, megérkeznek, de azért pakolj magadnak váltás ruhákat.- tettem, amit mondott. Fél háromkor már kint voltunk a reptéren. Most jön a fájdalmas búcsúzás.
-Jaj Bella, te vagy és leszel a legjobb barátnőm. És ha Aro-ék engedik, akkor gyere el látogatóba. Annyira fogsz hiányozni.- borult a nyakamba Kasandra, és szorosan megölet. Én is viszonoztam.
-Te is fogsz nekem hiányozni Sana. Nekem is te vagy és leszel a legjobb barátnőm.- most jött Dave.
-Jaj Bella nekem is fogsz hiányozni. Tudom, hogy nem viszonozott a szerelmem de akkor is örökre téged foglak szeretni. A szívem a tied.- Kaptam egy jó csontropogtató ölelést.
-Te is nekem Dave. De szerintem találsz valakit. De figyelj addig is, vigyázok a szívedre, de ha kell, jövök.- öleltem meg. Chars volt a soros.
-Bella te nekem már a lányom voltál és leszel. Nagy boldogságot hoztál az életünkbe. De azt sose fogom elégszer megköszönni, hogy meg tudta adni nekem és Cintiának egy közös gyermeket. Nagyon köszönöm.- suttogta a fülembe, ő is megölet, amit szintén viszonoztam.
-Bella, Bella, Bella. Nem elég, hogy nagy örömöt hozol a családba, de lehet saját gyerekem is. Nem tudom elégszer megköszönni. Tudod titokba, abban mesterkedtem, hogy megpróbáltam rólad többet kideríteni de csak annyit sikerül, hogy a teljes neved: Isabella Marie Swan.- ölelt meg.
-Jaj Sziszi, hisz ha megtehetem, amire oly sok éve vágytál akkor persze, hogy megadom. És igazán köszönöm most már nem csak Bella vagyok, hanem Isabella Swan. Ez többet jelent nekem, mint hinnéd.- öleltem meg. A kis Tina elaludt és nem volt szívem felébreszteni ezért csak egy puszit nyomtam az arcára.
-Na ha befejeztük ez a nagy lékizést, akkor induljunk.- mordult fel Vanessa.
-Indulhatunk.- fordultam felé és leindultunk, de gyorsan még visszafordultam és odakiáltottam.- Sziasztok! SZERETLEK TITEKET!- aztán folytattam az utat a gép felé.
Az új életem felé.
Az új „családom” felé.
Elindultam a Volturi-hoz és új élet kezdődött számomra!

4 megjegyzés:

Anyíta írta...

szia.
nagyon jó lett ez a rész is. már alig várom a következőt.
jól csűröd csavarod a dolgokat, hogy még nem találkozott Edward és Bella.
tetszik :)
De gondolom egyszer az is eljön :)
pusz

кαт *-* írta...

nagyon jó lett ez a rész is!!

คภςรא írta...

fantasztikus lett :D egyre jobb és jobb folytit akarok:D de remélem hogy hamarosan találkozik Bella a Cullenekkel

Topa írta...

Remélem nem úgy tervezed az Edward Bella találkozást hogy Edward elmegy a Volturihoz megöletni magát de helyette Bellával találja magát szemben :D az vicces lenne :D De nem értem Bellát ilyen képességekkel simán odafut kiveszi a gyereket Vanessa kezéből pajzsot von a család köré azt a csajt meg el küldi a jó büdös .... szóval értitek hova :D Mindegy biztos ez is lényeges fordulópont a történetben :) am ez Is szuper lett pusszi

Megjegyzés küldése