2009. október 7., szerda

12. fejezet


Hony







Vadászat

Alice szemszöge

-Kety, Jon! Gyertek! Megyünk egy nagy családi vadászatra.- rontottam rájuk. Még szerencse, hogy Kety a ruhákat rendezte Jon meg nézte.
-Mi. Hogy?- ijedt meg Kety.- Ja oké és mikor indulunk?
-Úgy gondoltuk, hogy 10 perc múlva a nappaliba. Öltözz át valami kényelmesebb ruhába, amibe könnyebb futni.
-Jó rendben 10 perc múlva a nappaliban.- mosolygott rám Jon. Nem tudom miért igaz, hogy Jasper a szívem csücske de Jon latinos beütése valahogy más- nem szerettem, bele- csak bekeljem vajam jóképű. De nem csak és gondolom, így hanem Rose és Esme szerint is jóképű.
-Na szerelmem jönnek?- ölelt meg hátúrról Jasper.
-Hát persze. Még szerencse, hogy Edwardot is rá tudtam venni.
-Igen rá fér már egy nagy családi vadászat mindenkire.- igen már több mint másfél éve nem voltunk együtt a család vadászni.
10 perccel később mindenki lent volt a nappaliba. Örömmel láttam, hogy Ed is másik ruhába van, de a kezében még mindig ott van az a fránya kupak. -Na ma aztán kiszedem belőle, miért van nála mindig. Most egy fekete farmert és szürke pólót és rajta egy fekete kardigánt és hozzá egy szürke cipőt viselt. Rosalie most, is mint mindig csinos volt, egy bokáig érő cicanadrágot viselt rajta egy rövid farmer nacit, felette meg egy hosszú ujjú piros felsőt és hozzá egy piros kb. 6-7 cm magas sarkút. Emmett egy hosszú farmert és egy sötétkék pólót viselt hozzá egy kék fekete baseball satyóval hozzá megy egy nike fekete cipőt.- Miért van egy olyan érzésem, hogy ez az összeállítást Rose választotta.- fel sem tűnt, hogy már az erdőben futunk, de folytattam a ruhák tanulmányozását. Esme egy térdig érő farmergatyát hord,- pedig ő nagyon nem szereti a nadrágokat.- és hozzá egy fehér ujjatlant, de rá vett egy farmerdzsekit. Carlisle mint mindig most is maradt az általánosnál farmer és világoskék összeállításnál. Kety most egy hosszú világos csőfarmer mellet döntött és hozzá egy zöld retrós pólót és rá egy fehér pulcsi. Jon egy sötétebb farmerbál de ő is zöld felső mellet döntött csak sötétbe. Jazz is a farmer mellett szavazott de ő hozzá egy világos szürke inget fel csak fe hajtotta a könyökéig. Én meg egy fekete szövet halásznadrágnál döntöttem de hozzá egy könyökig érő citromsárga felsőt vettem fel de még rá vette egy bolerót.
Mindenki vadászott én elejtettem két szarvast Jazz egy kisebb medvét és utána meg egy őzet. Emmett két medvét, Rose két szarvast. Anya és apa szintén két-két szarvast. Jon és Kety egy- egy medvét. De mivel eléggé messze kavarodtunk Edwardnak is kijárt egy oroszlán.
Éppen indultunk volna hazafelé, de akkor megláttunk 4 embert, vagyis vámpírt.

Sziszi szemszöge

Nem nagyon szívesen hagyom otthon egyedül Tinát, de az egyik kolleganőm felajánlotta, hogy vigyáz rá, míg mi „kirándulunk” az erdőben. Persze a kirándulás alatt a vadászatot értettem de ezt neki nem kell tudnia.
-Hahó srácok 2 perc és indulunk.- szóltam fel az emeltre.- Még egyszer köszönöm, hogy vigyázol Tinára, ránk fér már egy kis kikapcsolódás.- mosolyogtam rá Hany-ra.
-Ugyan mondtam, hogy szívesen vigyázok erre a kis tündérre.- mosolygott rám.
-Na itt is volnánk.- ugrott elém Sana. Gyorsan elköszöntünk Hany-tól és kisétáltunk, de amint értünk az erdőbe futásnak eredtünk.
Kasandrán most egy hosszú fehér cicanaci és rajta egy combközépig érő farmerszoknya felsőnek egy fekete hosszú ujjú, cipő gyanánt meg egy deszkás cipő beütésű. Dave most is maradt az egyszerűségnél egy sötétebb farmer és hozzá egy fehér póló. Cipő gyanánt egy sportcipó és a baseball sapka sem maradhatott el. Chars most egy sötétebb kék inget és egy világosabb farmert viselt és cipő gyanánt egy kicsit elegánsabb fekete cipő mellet döntött. Én meg egy fekete halásznadrágnál és egy elegánsabb felsőnél döntöttem, hozzá meg egy fekete magas sarkút választottam. Hony egy kicsit furcsállotta, de aztán rám bízta.
Hát igen mindannyinknak hiányzok Bella. Szegény Tina eddig mindig arra aludt el, hogy Bella énekelt neki,- mert hát akár egy angyal éneket volna.- most meg alig bír elaludni. De lassan kezd hozzászokni, mert hát Bella lassan két hónapja elment tőlünk a Volturi-hoz, hogy ne bántsák szegény Tinát. Nem tudom, hogyan birkózik meg azzal a rengeteg különleges képességű vámpírral, de igen talpraesett és határozott lány.
Jó messzire elkavarogtunk a háztól. Már az oroszlánok közelében voltunk. Elég furcsa, hogy az emberek nem tudnak az itt élő oroszlánokról, de legalább nem kell tartanunk, hogy túlságosan sok oroszlánt ölünk meg. Dave kedvence a medve most is elfogyasztott kettőt. Sana az őzre szavazott de neki is elég volt kettő. Én és Chars egy-egy oroszlánt fogyasztottunk el.
Még vagy volt egy óránk de mi úgy döntöttünk, hogy elég lesz ennyi,- meg hát különben mindenkinek hiányzott már Tina. Éppen haza felé tartottunk mikor megláttunk 9 alakot.
9 vámpírt.
Gyorsan védekező állásba álltunk. De tudtuk, hogy a túlerővel szemben vesztésre állunk. De láttuk, hogy a szemük aranyszínű és így tudtuk, hogy el akarják majd kerülni a csete-patét. Mert hát ilyenek vagyunk mi „vegák” ha lehetséges, akkor elkerüljük a harcot.

5 megjegyzés:

Anyíta írta...

nagyon jó lett ez a rész is.
még a végén kipusztul az állatpopuláció. :) olyan sokan vannak. :)
mindenesetre már nagyon várom a folytatást.

คภςรא írta...

jajj folytit :D nagyon nagyon jó

кαт *-* írta...

áááá nagyon jó let :D

Rosalie írta...

jó lett:)várom a következőt:)
mikor lesz friss?remélem hamar:)

Topa írta...

ááááááááááááá végre várj ....upsz nincs is velük Bella jaj neneee még ilyet :O ez már kínzás de Edward remélem kiolvassa a gondolataikból hogy ismerik Bellát és elmegy érte a Voltiruhoz a két családdal de a Volturi nem akarja "visszaadni" ezért jön a harc ... bocsika kicsit elkalandozott a figyelmem ... öhm ... szóval ez is tökéletes feji lett úgy jó ahogy van :D

Megjegyzés küldése